Mobilitzacions
Primer dimecres de vaga en l’ensenyament concertat
Hui dimecres 3 de juny les persones treballadores tant docents com personal d’adminsitració i serveis ens hem manifestat a les portes i llocs de treball dels centres educatius concertats per dir PROU.
La mobilització és l’únic camí per a fer-nos escoltar!
Per això, des de STEPV-Iv us animem a seguir amb les següents convocatòries de vaga de manera massiva el dimecres 10 i dimecres 17 de juny que aniran acompanyades de concentracions en les tres ciutats principals de la Comunitat; Alacant, Castelló i València.
L’objectiu és facilitar la participació de tot el professorat i del Personal d’Administració i Serveis (PAS), fent visible el nostre malestar davant la Conselleria d’Educació.
Més drets laborals, ni un pas enrere en l’ensenyament concertat!
Ací teniu la galeria d’imatges
Etiquetat com a
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.