Professorat interí

L’acampada de professorat interí continua amb noves accions

dimarts 10 juliol 2012 11:54 h

Aquest matí s’ha convocat una concentració davant la seu de la Direcció Territorial a les 10 h per decidir en assemblea les pròximes accions que es duran a terme. De moment, s’ha acordat el següent:

Us cridem a donar suport al professorat interí en lluita pels drets laborals i la qualitat de l’ensenyament

• Concentració aquest mateix matí en la Conselleria d’Educació.
  • Actuació d’un cantautor aquesta vesprada a les 20 h davant la seu de la Direcció Territorial de València, lloc de l’acampada.
  • Assemblea aquesta nit a les 22 h davant la seu de la Direcció Territorial de València, lloc de l’acampada.
  • Manteniment de l’acampada aquesta nit.
  • Concentració el pròxim divendres 13 de juliol a les 10 h a la plaça de Manises de València.

En l’assemblea d’aquesta nit es decidiran les accions que es duran a terme fins divendres.

INSTEM A TOT EL PROFESSORAT PERQUÈ FAÇA COSTAT ALS COMPANYS I COMPANYES INTERINS EN LLUITA PELS SEUS DRETS LABORALS I PER LA QUALITAT DE L’ENSENYAMENT. ACUDIU A LES MOBILITZACIONS CONVOCADES!