Il·luminem de violeta els carrers el 20S

L’Àrea de les Dones de l’STEPV-Iv dona suport a la mobilització nocturna impulsada per la Plataforma Feminista d’Alacant (PFA) i participarà de manera activa en cada acte que es programe.

dimarts 10 setembre 2019 17:44 h

STEPV-Iv fa pública la seua més rotunda repulsa a tota violència masclista, que s’ha incrementat amb escreix durant aquest estiu. L’actuació del govern no és suficient, si no s’actua de manera urgent i decidida. Cal aturar el degoteig de dones que viuen atemorides, que són agredides o que moren assassinades, en el pitjor dels casos. La repulsa ha de ser generalitzada perquè no només som les dones el blanc de les agressions i morts sinó també la infantesa, que no entén el perquè de tanta desraó.

Des de l’STEPV sempre hem treballat perquè el professorat estiga compromés en la formació de l’alumnat en igualtat. La coeducació és un dels pilars fonamentals, encara que no suficient, per evitar que es produïsca aquesta barbàrie contra la vida de les dones i menors. L’STEPV-Iv està pendent de cada nova actuació tant del Govern com de la Conselleria i aporta les seues propostes d’erradicació. Així i tot, calen polítiques més decidides i la mobilització rotunda, clara i sense por de tota la societat.

Malauradament, no podem conformar-nos a reivindicar la igualtat cada 8 de març o cada 25 de novembre. L’emergència feminista ens obliga a trencar un ostentós silenci patriarcal per dir que ja n’hi ha prou! Ni una menys! Perquè les dones continuem sent l’ombra dels homes en cada treball, en cada ocupació, en cada llar i mentre aquests rols no siguen acceptats i modificats, la xacra de la intimidació, agressió i assassinat contra les dones hi serà present.

És per això que l’Àrea de les Dones de l’STEPV-Iv no ha dubtat a donar suport a la mobilització nocturna impulsada per la Plataforma Feminista d’Alacant (PFA) i participarà de manera activa en cada acte que es programe. Tant el Sindicat com la seua afiliació, faran extensiva aquesta campanya per justa i necessària, que recorrerà els carrers de molts pobles i ciutats. La nit del 20S serà recordada com la nit que esdevingué violeta. Ens volem vives, lliures i unides!