Dignitat del professorat

El Bloc de Progrés de l’Alcúdia premia STEPV-Intersindical Valenciana

El Sindicat rep el premi per la seua contribució a “un sindicalisme nacional, que contribuesca a vertebrar la societat valenciana, autònom, assembleari i progressista”.

Representants de STEPV-Iv recullen el premi

dissabte 08 octubre 2016 13:41 h

El lliurament del premi va tindre lloc ahir, 7 d’octubre, als Salons Siglo XXI d’Alcúdia. Juntament amb STEPV, que va rebre el Premi Carles Salvador, també van ser premiats Edicions del Bullent (Premi Joan Fuster), Associació El Tempir d’Elx (Premi Tio Canya), Pep Gimeno “Botifarra” (Premi Ovidi Montllor) i Joan Martín Gallur (Premi Vicent Andrés Estellés).

En el lliurament del premi es va destacar l’arrelament del Sindicat al territori valencià “des de les unitats més menudes, el centre de treball, la localitat i la comarca, a les més grans, el País Valencià”.
STEPV va agrair l’atorgament del premi i va mostrar la seua satisfacció per la resta de persones i entitats premiades amb les quals comparteix l’estima per la llengua, la cultura i el país.

Discurs d’agraïment del premi

premi