Mobilitza’t
Concentració dilluns 20 d’abril a la Conselleria d’Educació
STEPV, CSIF, CCOO i UGT convoquen concentració a les 16h a la Conselleria d’Educació, coincidint amb la reunió amb la Consellera Ortí
Després que en la Mesa Sectorial d’ahir la Conselleria ajornara la negociació de les retribucions a la tardor i aconseguir, gràcies a la pressió sindical, una reunió amb la Consellera Ortí per a dilluns 20 d’abril a les 16:30h, els sindicats han decidit convocar una concentració per a continuar pressionant.
La concentració tindrà lloc a les 16h a la Conselleria d’Educació a València (Av. Campanar, 32), mentre es produeix la reunió entre els sindicats i la Consellera.
Difon la convocatòria i a acudeix a la concentració!!!!
Etiquetat com a
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.