Mobilitzacions

Fem vaga el 9 de maig?

STEPV, seguint el seu model participatiu i assembleari, convoca tot el professorat per decidir sobre la convocatòria de vaga impulsada per la Plataforma Estatal per l’Ensenyament Públic per al 9 de maig.

dimecres 10 abril 2013 17:40 h

Des del sindicat s’aposta per continuar les mobilitzacions contra la LOMQE, les retallades en l’educació pública i contra la rebaremació de les borses de treball (acord de professorat interí).

El nostre sindicat ha estat, des de fa anys, impulsant-les en tots els àmbits, el més recent la convocatòria de sis dies de vaga i de moltes accions per impedir una reorganització de les borses que suposasà l’expulsio del sistema de més de 5.200 persones.

STEPV considera que cal una plataforma reivindicativa clara, debatuda entre el professorat, compromisos públics i transparents de totes les organitzacions sindicals sobre els processos de negociació i de consulta al professorat. No podem ni anem a acceptar que es repetesca, per posar dos exemples recents, el que ha passat amb l’acord sobre pensions signat en 2011 o l’acord de professorat interí del 3 d’abril de 2013. El professorat té dret a decidir tant sobre la necessitat de convocar o no vaga, com sobre tots els assumptes referits a objectius, negociacions o acords.

Per això, per parlar sobre aquesta nova convocatòria i decidir, entre totes i tots, quina ha de ser la nostra posició al respecte, convoquem assembles obertes de professorat en diferents comarques i un Consell Nacional del STEPV per al proper dia 20 d’abril. A més, el sindicat fa una crida a tot el professorat i al conjunt de la Comunitat Educativa a participar en:

- Manifestacions 13 abril, 11 hores, a Elx (Plaça de l’Algeps), Castelló (Direcció Territorial Educació) i València (Plaça de Sant Agustí).

- Tancaments a tots els centres docents el dia 25 d’abril #prenelteucentre.

- Manifestacions Primer de Maig a diverses ciutats valencianes.

Assemblees
  • Alacant Seu del Sindicat Dimecres 17 d’abril 18,00h
  • Alcoi Seu del Sindicat Dijous 18 d’abril 18,00h
  • Torrevieja CEIP Mare Nostrum Dimecres 17 d’abril 18,00h