Polítiques educatives

PP i VOX no aproven la tramitació de la ILP per la baixada de les ràtios en les Corts Valencianes

El 21 de març aquests partits van votar en contra de la tramitació de la ILP mentre que PSPV i Compromís la van votar a favor. Per tant, no es tramitarà la llei

Lliurament de les signatures a les Corts Valencianes per a la tramitació de la ILP el 7 de juny de 2023

dilluns 25 març 2024 12:15 h

Les Corts Valencianes han informat aquest matí oficialment al Sindicat que les Corts Valencianes “no ha pres en consideració la iniciativa legislativa popular” presentada per STEPV.

STEPV continuarà pressionant les administracions per la baixada de les ràtios

Per tant, no es tramitarà la llei en les Corts Valencianes i haurem de continuar lluitant per aconseguir aquesta reducció de ràtios, amb les accions necessàries perquè la Conselleria d’Educació i el govern valencià implemente aquestes reduccions de ràtios. Igualment, cal pressionar el Ministeri d’Educació perquè regule en la LOMLOE aquesta reducció de ràtios a tot l’estat.
STEPV continuarà pressionant les administracions en aquesta línia i lamenta que les Corts Valencianes i, en concret el Partit Popular, el partit majoritari, no accepte tramitar aquesta ILP tan necessària.
Aquest va ser un dels motius perquè el Consell Nacional de STEPV, propose al professorat valencià la convocatòria d’una vaga general en l’ensenyament públic no universitari i, per això, convocarà assemblees a partir del 9 d’abril per a tractar aquesta proposta.

ràtios ilp ràtios