II. AUTORITATS I PERSONAL
A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 14 de juliol de 2026, per la qual es convoquen a concurs places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral.
Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca un procés selectiu per una plaça de personal investigador júnior per col·laborar en el projecte d’investigació «25I390 Desenvolupament i optimització d’una bomba de calor d’alta temperatura en cicle transcrític per a producció de calor a 175 ºC (TRANSHEAT175)». Grup d’investigació: Enginyeria dels Sistemes Tèrmics i Energètics.
Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ 1 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses, i l’òrgan tècnic de selecció de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, sector Administració Especial, tècnic diplomat de laboratori i tallers en l’àrea infraestructura del transport pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició (codi: 2026/P/FC/C/6).
Universitat de València
RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2026, de la Gerència, per la qual es fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A1, escala tècnica superior de planificació, anàlisi i avaluació, subescala de qualitat, sector d’administració especial, pel torn lliure (A1_2623TLO), convocades per Resolució de 27 de maig de 2026 (BOE 08.06.2026).
RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2026, de la Gerència, per la qual es convoca la creació de la borsa de treball temporal del grup A, subgrup A1, de l’escala tècnica superior d’investigació, subescala de botànica, sector d’administració especial, d’esta Universitat (A1_2663BOL).
III. ACTES ADMINISTRATIUS
A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2026, per la qual es concedix la modificació de l’autorització al centre privat de Formació Professional Florida, Centre d’Ensenyament Secundari-Tècnic Professional, codi 46017365, de la localitat de Catarroja.
RESOLUCIÓ de 29 de juny de 2026, per la qual es concedix l’autorització d’obertura i funcionament al centre privat d’Educació Infantil de primer cicle Gran Vía Pau 1.2, a la localitat d’Alacant.
B) SUBVENCIONS I BEQUES
Universitat d’Alacant
EXTRACTE de la Resolució de 16 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen premis a tesi doctoral i treball fi de màster. Càtedra de l’Aigua, Diputació d’Alacant-Universitat d’Alacant.
Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 17 de juliol de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoquen tres beques d’iniciació a la investigació de l’Institut Universitari de Matemàtiques i Aplicacions de Castelló (IMAC).
EXTRACTE de la Resolució de 17 de juliol de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca beca d’iniciació a la investigació (projecte «El autocuidado en la población adulta mayor afectada de osteoporosis: un estudio observacional», codi 24I473, Unitat Predepartamental d’Infermeria).
EXTRACTE de la Resolució de 20 de juliol de 2026, del Vicerectorat de Cultura, Compromís Social i Igualtat, per la qual es convoquen les bases de la convocatòria del XVII Concurs de Targetes de Nadal Solidari UJI 2026.
EXTRACTE de la Resolució de 20 de juliol de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca la beca d’iniciació a la investigació (projecte «Diseño, evaluación y optimización de prótesis de miembro superior de bajo coste», codi 24I479, Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció).
Universitat Politècnica de València
EXTRACTE de la Resolució de 9 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen beques de matrícula per al màster en Humanitats Ecològiques, Sustentabilitat i Transició Ecosocial (MHESTE) i el diploma d’especialització en Sostenibilitat, Ètica Ecològica i Educació Ambiental (DESEEEA), interuniversitaris (UPV i UAM) per a l’any 2026.
EXTRACTE de la Resolució de 14 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la IX edició del premi a la millor tesi doctoral sobre canvi climàtic a l’arc mediterrani espanyol (Premi Millán Millán) de la Càtedra d’Enginyeria Ambiental contra els Canvis Climàtics i Meteorològics per a l’any 2026.
EXTRACTE de la Resolució de 16 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la XX edició dels premis IDEAS UPV en la UPV, per a l’any 2026, i se n’aproven les bases.
C) ALTRES ASSUMPTES
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es declara inhàbil el mes d’agost de 2026, als efectes assenyalats en esta resolució.