DOGV Capçaleres

DOGV del 08 juliol 2026

DOGV de 08/07/2026, Núm 10400

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 3 de juliol de 2026, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual s’aprova l’expedient del procediment selectiu de concurs oposició d’ingrés i el procediment per a l’adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d’Ensenyança Secundària, professors especialistes en sectors singulars de la Formació Professional, professors d’escoles oficials d’idiomes, professors de Música i Arts Escèniques i professors d’Arts Plàstiques i Disseny, convocat per l’Orde 1/2025, de 28 de gener, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2026, per la qual es nomena el tribunal que ha de resoldre el procés selectiu de promoció interna per a l’accés a l’escala bàsica de laboratoris de ciències i tecnològics, grup C, subgrup C1, referència PI-03/26 (R 03.05.2026; DOGV 10359, 11.05.2026).

RESOLUCIÓ de 30 de juny de 2026 per la qual es convoca la creació, amb caràcter urgent, d’una borsa d’ocupació de l’escala mitjana d’instrumentació i infraestructures cientificotècniques de la Universitat d’Alacant, grup A, subgrup A2. Referència: BT-04/26.

RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació indefinida de personal d’investigació de la categoria de personal tecnòleg per a col·laborar amb la línia d’investigació finançada «Avaluació i visualització del color i textura de materials en dispositius de visualització de dades». Referència: I-PTGAI 36-26.

RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2026, per la qual es publica, amb caràcter definitiu, el nom de la persona aspirant que ha superat el procés selectiu per a l’ingrés en l’escala bàsica de laboratoris de ciències i tecnològics (referència C14/25), pel sistema general d’accés lliure.

Universitat de València
RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 23 de juny de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d’investigació.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 29 de juny de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d’investigació.

III. ACTES ADMINISTRATIUS

A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2026, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil de primer cicle El Escondite Inglés, amb codi de centre 46032573, de la localitat de València, per canvi de denominació específica.

RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2026, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil Campanar, amb codi 46021769, de la localitat de València, per canvi de denominació de la titularitat.

RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2026, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil, Primària i Secundària San Alberto Magno, codi de centre 03016523, de la localitat de Monforte del Cid, per canvi de denominació específica.

RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2026, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil de primer cicle Mi Cole, codi de centre 03020095, de la localitat d’Alacant, per canvi de denominació específica.