DOGV Capçaleres

DOGV del 02 juliol 2025

DOGV de 02/07/2025, Núm 10142

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 30 de maig de 2025, de la Direcció de Personal Docent, per la qual, en execució de sentència judicial, s’inclou un aspirant en la llista de persones seleccionades en el procediment selectiu per a l’ingrés a cossos docents convocat per l’Orde 22/2020, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2025, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de places de professorat associat a temps parcial (PAL ORD 1/2025).

Universitat Politècnica de València
CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 19 de juny de 2025, per la qual es convoca un concurs públic per a contractar professorat associat (C06/25).

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2025, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria de concurs per a la provisió de places de professorat ajudant doctor per al curs 2025-2026. Convocatòria temporals número 3.

B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ d’1 de juliol de 2025, de la Dirección General de Formació Professional, per qual es disposen els nomenaments de directors i directores de centres integrats públics de Formació Professional que depenen de l’Administració educativa.

Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 10 de juny de 2025, per la qual es nomena catedràtic d’universitat en l’àrea de coneixement de Nutrició i Bromatologia.

RESOLUCIÓ de 10 de juny de 2025, per la qual es nomena catedràtic d’universitat en l’àrea de coneixement de Química Inorgànica.

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 5 de juny de 2025, del Rectorat, per la qual es nomenen funcionàries i funcionari de carrera les persones aspirants que han superat les proves selectives d’accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d’administració especial, escala de facultatius d’arxius i biblioteques (TLOC23_A1_29), convocades per la Resolució de 12 de gener de 2024 (BOE 23.01.2024).

III. ACTES ADMINISTRATIUS

A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 4 de juny de 2025, per la qual s’actualitza la vigència de l’autorització del centre docent estranger Laba Valencia, de València.

RESOLUCIÓ de 4 de juny de 2025, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil de primer cicle Somni, de la localitat de Foios, per canvi de titularitat.

RESOLUCIÓ de 5 de juny de 2025, per la qual es modifica l’autorització del centre docent estranger Shackleton International School, de la localitat de Burjassot.

RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2025, d’inici del procediment d’autorització d’ocupació temporal en l’Institut d’Educació Secundària Escultor en Francesc Badia.

RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2025, d’inici del procediment d’autorització d’ocupació temporal en el Centre Integrat Públic de Formació Professional Ciutat de l’Aprenent.

RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2025, d’inici del procediment d’autorització d’ocupació temporal en l’Institut d’Educació Secundària Sant Vicent Ferrer.

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2025, de la Direcció General de Ciència i Investigació, per la qual es convoquen, per a l’exercici 2026, les subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenrotllament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana.

EXTRACTE de la Resolució de 27 de juny de 2025, de la Direcció General de Ciència i Investigació, per la qual es convoquen, per a l’exercici 2026, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenrotllament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana.

Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 28 de maig de 2025, del Vicerectorat d’Infraestructura i Sostenibilitat, per la qual es convoquen les beques Càtedra Endavant Villarreal CF.

EXTRACTE de la Resolució de 4 de juny de 2025, del Vicerectorat d’Infraestructura i Sostenibilitat, per la qual es convoquen els premis Fundació Trinidad Alfonso per a estudiantat esportista de la Universitat Jaume I.

EXTACTO de la Resolució 25 de juny de 2025, del vicerector d’Investigació de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una beca d’iniciació a la investigació a càrrec del projecte «Stereolithography 3D printed denture base photopolymers functionalized with laser generated antimicrobial nanoparticles» i s’aproven les bases que regiran la convocatòria.

EXTRACTE de la Resolució de 25 de juny de 2025, del Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable, per la qual es convoca la vint-i-quatrena edició del concurs de cartells Dia Mundial contra VIH-Sida.

EXTRACTE de la Resolució de 25 de juny de 2025, del Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable, per la qual es convoquen les beques UJI Santander / Ajuda Econòmica 2025.

EXTRACTE de la Resolució de 26 de juny de 2025, del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, per la qual es convoca el XVI Concurs de Targetes de Nadal Solidari UJI 2025 i les seues bases.

Universitat Politècnica de València
EXTRACTE de la Resolució d’11 de juny de 2025, del Rectorat, per la qual es convoquen els premis als millors treballs fi de grau i treballs fi de màster per al curs 2024/2025 relacionats amb la biotecnologia i les seves aplicacions a l’agricultura i l’alimentació per a l’any 2025, atorgats per la Càtedra Sakata-UPV de Biotecnologia en Agricultura y Alimentació.

EXTRACTE de la Resolució de 17 de juny de 2025, del Rectorat, per la qual es convoquen els premis Esport i Ciutadania de la Càtedra d’Estudis Esportius per a l’any 2025.

EXTRACTE de la Resolució de 20 de juny de 2025, per la qual es convoquen les beques Santander Estudis/Ajuda econòmica 2025-2026.

EXTRACTE de la Resolució de 22 de juny de 2025, per la qual es convoquen ajudes de menjador per al curs 2025-2026.

Universitat de València
EXTRACTE de la Resolució de 16 de juny de 2025, del Vicerectorat d’Internacionalització i Multilingüisme, per la qual es convoca el programa de mobilitat «Erasmus» pràctiques de la Universitat de València per al curs acadèmic 2025-2026.

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2025, de la Secretaria Autonòmica de Cultura, per la qual es convoca un concurs per al reconeixement de Capital Cultural Valenciana per a l’any 2025.