DOGV Capçaleres

DOGV del 01 juliol 2025

DOGV de 01/07/2025, Núm 10141

I. DISPOSICIONS GENERALS

Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
DECRET 97/2025, de 25 de juny, del Consell, pel qual es regula el règim de contractació d’experts del sector productiu per a impartir les ensenyances de formació professional i la contractació del professorat especialista per a impartir les ensenyances artístiques, les ensenyances en idiomes i les ensenyances esportives, en els centres públics d’ensenyança no universitària, dependents de la conselleria amb competències en matèria de personal docent.

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual, en execució de sentència judicial, s’inclou un aspirant en la llista de persones seleccionades en el procediment selectiu per a ingrés a cossos docents convocat per l’Orde 22/2020, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual s’aprova l’expedient del concurs de mèrits per a la selecció i el nomenament de directores i directors de centres docents públics de titularitat de la Generalitat Valenciana, convocat per la Resolució de 10 de febrer de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es convoca un procediment selectiu de nomenament de directores i directors de centres docents públics de titularitat de la Generalitat Valenciana.

Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2025, del Rectorat, per la qual es fa pública l’oferta d’ocupació pública del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l’any 2025.

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 20 de juny de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 20 de juny de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual se citen a termini les persones interessades en el procediment ordinari número 2/000357/2025 perquè compareguen en la via jurisdiccional.

III. ACTES ADMINISTRATIUS

A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 5 de juny de 2025, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es modifica l’autorització del centre privat d’Educació Infantil de primer cicle Menuts, de la localitat de Paiporta.

RESOLUCIÓ de 4 de juny de 2025, per la qual es modifica l’autorització de l’escola infantil de primer cicle municipal La Basseta, de la localitat de Benaguasil.

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2025, per la qual s’establixen les bases reguladores de la concessió de les subvencions per a la conservació i protecció dels béns immobles del patrimoni cultural de la Comunitat Valenciana, i de les subvencions per a la recuperació de les construccions de pedra en sec i per a la redacció de catàlegs i plans directors de béns d’interés cultural de la Comunitat Valenciana. Pla «Restaura».

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
ACORD de 25 de juny de 2025, del Consell, d’autorització de l’expedient de rescabalament ERESAR/2025/17R02/0023 per obligacions contretes en 2024 i 2025.

RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2025, de la Presidència de l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), per la qual es regula el procediment de concessió, en l’any 2025, dels reconeixements als millors treballs final de màster o de grau universitari o d’especialitat en prevenció de riscos laborals de la Comunitat Valenciana, denominats Premis al coneixement en PRL.

RESOLUCIÓ de 19 de juny de 2025, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, per la qual es convoquen el curs de formació per al desenrotllament de la funció directiva i el curs d’actualització de les competències directives, establits en l’article 1 del Reial decret 894/2014, de 17 d’octubre.