Professorat interí

STEPV guanya una sentència que permet a una docent interina cobrar els sexennis

És la primera en tot el País Valencià i el cobrament és amb caràcter retroactiu

dimarts 16 octubre 2012 12:20 h

STEPV ha guanyat una sentència en el Contenció núm. 8 de València que permet el cobrament dels sexennis d’una docent interina, amb efectes retroactius. És la primera sentència estimatòria sobre aquest tema en tot el País Valencià.

STEPV anima a tot el professorat interí amb els requisits per a l’accés aels sexennis a interposar la corresponent reclamació

La base del recurs que ha provocat aquesta sentència és el dret del professorat interí al cobrament dels sexennis, reservat només al funcionariat de carrera, pel fet de complir les mateixes condicions de treball i de formació que el funcionariat de carrera, que sí que té accés als sexennis.
El Sindicat entén que no és procedent cap apel·lació per part de l’administració perquè la Unió Europea ja reconeix el dret del professorat interí al cobrament d’aquest complement de formació.
El Sindicat es felicita per aquesta sentència i anima a tot el professorat interí que complisca els requisits per al cobrament dels sexennis a interposar la corresponent reclamació a l’administració a través dels Serveis Jurídics del Sindicat.