Infraestructures educatives

STEPV dóna suport a la campanya de mobilitzacions del CEIP Sant Joan de Ribera de Burjassot

Es concentraran tots els matins durant la setmana que ve en Conselleria

Concentració del Sant Joan de Ribera el 22 d'abril passat a la Conselleria d'Educació

dimecres 30 octubre 2013 11:33 h

La pròxima setmana, del 4 al 8 de novembre, l’AMPA del col·legi públic Sant Joan de Ribera de Burjassot ha convocat concentracions tots els matins a partir de les 9:30h en la porta de la Conselleria d’Educació.

STEPV continuarà exigint actuacions immediates en els centres que ho necessiten i la construcció de nous centres

Recordem que la situació de les instal·lacions del centre estan en pèssimes condicions i l’Ajuntament havia oferit un solar per a reubicar provisionalment el centre mentre es rehabilitava, però Conselleria va optar per dispersar l’alumnat en tres centres de la localitat i les obres promeses encara no han començat.
STEPV dóna suport a aquestes accions i representants del sindicat acudiran dilluns a la concentració, com va fer el passat curs amb les mobilitzacions de la comunitat educativa del centre i amb l’estudi de la situació de les instal·lacions que delegats del sindicat van realitzar per denunciar les greus condicions en què es troba.
Així mateix, el Sindicat denuncia que no ha rebut resposta de la Conselleria a les peticions d’informació sobre el pla d’actuació que va anunciar la consellera Català quan es va enfonsar el pis del CEIP La Hispanitat de Santa Pola el curs passat. STEPV continuarà exigint aquesta informació i reclamant actuacions immediates en els centres que ho necessiten així com la construcció dels centres públics necessaris per atendre la demanda existent.