Dignitat del professorat

STEPV assisteix a la reunió de l’Associació de Directores i Directors d’Educació Especial

STEPV ha participat en la reunió de l’Associació de Direccions dels Centres d’Educació Especial (CEE) celebrada el passat dimecres 18 d’abril al CEE Sebastian Burgos de València. STEPV ja es va reunir el passat 8 de novembre amb la presidenta de l’Associació, Raquel Andrés, per abordar la situació d’aquests centres educatius i traslladar a la Conselleria d’Educació les seues reivindicacions.

Un moment de la reunió de l'Associació amb representants sindicals

dimecres 25 abril 2018 09:15 h

En la reunió del 18 d’abril, els representats de l’Associació de Direccions dels CEE han tornat a plantejar un conjunt de problemàtiques, les quals dificulten el treball que dia a dia realitzen en els seus centres, com són temes relacionats amb la seguretat laboral, les comissions de servei específiques, la necessitat d’establir criteris flexibles a l’hora d’estipular les ràtios, la dotació adient de personal com és el personal d’infermeria escolar a temps complet, d’educadors/es, etc.
Tot i que l’Associació de Direccions s’ha reunit en diverses ocasions amb responsables de les Conselleria d’Educació, a dia d’avui continuen sense tindre respostes concretes.
Davant aquesta situació, en la reunió s’ha acordat realitzar una acció la primera setmana del mes de maig davant la Conselleria d’Educació on participarien tots els directors/es dels CEE públics del País Valencià, amb representants de les seues AMPA i representants sindicals. La finalitat és mostrar el gran malestar davant la falta de millores reals així com per tal d’entregar al Conseller d’Educació i al Director General de Política Educativa un document per tal d’establir els objectius que s’han de posar en marxa sí o sí a 1 de setembre de 2018.
Prèviament a aquesta acció, aquesta mateixa vesprada, representants de l’Associació tenen una reunió amb la Conselleria per tornar a tractar la situació d’aquestes escoles.
STEPV reitera el seu compromís amb totes i tots els professionals dels CEE així com el reconeixement al seu treball i dóna suport a les accions que es convoquen per a millorar la situació d’aquests centres educatius.

Adjuntem la nota de premsa de l’Associació en aquest enllaç

educació especial