Polítiques educatives

Segona reunió del grup de treball “Repensem les EOI”, divendres 26 de novembre

Aquest divendres 26 de novembre tindrà lloc la segona reunió del grup de treball

dilluns 22 novembre 2021 12:14 h

L’ordre del dia previst és el següent:

1. Presentació i anàlisi d’estadístiques al voltant del procés d’admissió i matrícula en els diferents idiomes oferits en les EOI
2. Propostes de canvi/millora dels nostres ensenyaments. Adaptació a les necessitats/demandes de la societat actual.
3. Torn obert de paraula.

La primera reunió (que va tindre lloc el 2 de juliol) va servir per constituir el grup i fer una pluja d’idees sobre qüestions diverses que el professorat i els centres consideren que s’haurien de tractar al grup de treball. Segons la DGPLGM el grup s’ha creat com a “espai de reflexió sobre l’escola que tenim i la que volem, d’acord amb les necessitats de la societat actual” i es reunirà presencialment a Conselleria cada mes i mig.

Amb la finalitat de canalitzar les propostes i observacions del conjunt del professorat i poder traslladar-les de manera sistemàtica a la representant del professorat nomenada per STEPV i siguen incorporades i tractades a les sessions de treball el Sindicat posa a disposició el seu mail .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) Agraint de bestreta la participació i implicació del col·lectiu. Recordeu indicar a l’assumpte del correu “repensem les EOI”.

repensem l'eoi eoi