Llengua

STEPV-Iv dona suport a les EOI contra la certificació del C1 de Valencià al finalitzar el Batxillerat

El Sindicat anima a participar en les concentracions convocades per a demà contra l’aprovació de la llei educativa de PP-Vox

dimecres 26 juny 2024 14:28 h

El professorat rebutja la mesura inclosa en la llei de “llibertat educativa” del PP-VOX perquè els continguts que es treballen a l’aula no estan enfocats per a certificar un nivell de llengua. Així s’han manifestat ja els departaments de Valencià dels instituts de Secundària, com altres entitats i col·lectius de l’ensenyament.

Les EOI han publicat un manifest en el qual s’expliquen els motius pedagògics, que justifiquen que no té sentit atorgar el C1 amb els estudis de Batxillerat.

És per això que STEPV-Iv encoratgem la societat valenciana perquè se sume a les concentracions convocades contra l’aprovació de la llei educativa de PP-VOX a demà dia 27 de juny a les 18h a Castelló de la Plana (Casa dels Caragols), València (pl. de Manises) i Alacant (Casa de les Bruixes).

Consulta ací el manifest

valencià llengua eoi