Condicions laborals

Model de reclamació per als tribunals d’oposició de 2021 que encara no han cobrat

Davant els impagaments injustificats de les indemnitzacions corresponents als tribunals d’oposicions, STEPV facilitat aquest model de reclamació per a fer-lo arribar a la Conselleria d’Educació

dilluns 04 juliol 2022 12:27 h

Contínuament, el Sindicat sol·licita a la Conselleria en les meses de negociació l’abonament als tribunals d’oposició i a altres col·lectius que no han cobrat tampoc els deutes que la Conselleria té adquirits.

Davant la inacció de la Conselleria d’Educació per a solucionar la qüestió, el Sindicat ofereix un model de reclamació perquè les persones afectades reclamen el deute i també pressionen la Conselleria perquè abone immediatament els deutes. I més, quan algunes persones ho han reclamat i la Conselleria ha contestat que no disposa de fons per a fer front als pagaments, quan és una despesa clarament identificada des d’abans de la finalització de l’any 2021.
Aquesta resposta és inacceptable i motiva també la campanya que engeguem amb el model de reclamació que posem a disposició de les persones afectades.

Instruccions
1.- Descarrega el model de reclamació i emplena les dades que falten.
2.- Presenta al registre Z de la Conselleria d’Educació la reclamació: Accedeix ací.

En el formulari general, empleneu les dades personals i els textos següents en els apartats que s’esmenten:
- En l’apartat Servici Territorial, cal seleccionar “Serveis centrals (direccions generals)”.
- En l’apartat Matèria, escriviu el següent: “Reclamació abonament indemnització tribunal oposicions 2021».
- En l’apartat EXPOSICIÓ escriviu: «Presentació de reclamació sol·licitant l’abonament immediat de les indemnitzacions corresponents per formar part dels tribunals d’oposició en 2021»
- En l’apartat SOL·LICITUD escriviu: Que es tinga per presentada la reclamació i admesa a tràmit»

En la pantalla següent adjunteu la reclamació degudament emplenada amb les vostres dades personals (empleneu els espais buits) i continueu la tramitació. Assegureu-vos que es registra correctament.

Descarrega’t ací el model de reclamació