Plataforma per l’ensenyament públic

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca concentració a Bétera el pròxim dimecres 2 de març

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic, formada per les organitzacions, FAMPA-València, STEPV, FE CCOO PV, FeSP UGT PV, Escola Valenciana, CAVECOVA, CGT, FAAVEM, FEPV, SEPC, BEA, Campus Jove, Sindicat d’Estudiants, Associació de Directors de Primària, Associació de Directors de Secundària, Moviments de Renovació Pedagògica, ADIDE, FAMPA-Enric Valor, FAMPA-Penyagolosa i València Laica, s’ha reunit aquesta vesprada per a tractar l’agressió homòfoba a l’IES Les Alfàbegues de Bétera.

dijous 24 febrer 2022 19:00 h

La Plataforma rebutja contundentment l’agressió patida pel docent i trasllada el seu suport i solidaritat a la comunitat educativa del centre i ha acordat emprendre les accions següents:

La Plataforma rebutja contundentment l’agressió patida pel docent

1.- Elaborar un manifest en rebuig al discurs de l’odi i per la igualtat, les llibertats i la diversitat perquè els claustres de tots els centres educatius del País Valencià hi donen suport.
2.- Elaborar i facilitar als ajuntaments valencians una moció en el mateix sentit que el manifest perquè s’aprove de manera urgent.
3.- Convocar una concentració el pròxim dimecres 2 de març a l’Albereda de Bétera a les 18:30h.
4.- Animar als centres a concentrar-se a l’hora del pati durant la setmana que ve i emplenar les xarxes socials amb fotos de les concentracions.
5.- Instar a la Conselleria d’Educació perquè dote del personal i del professorat necessari per atendre en millor condicions el volum d’alumnat que duplica les possibilitats del centre (amb 1000 alumnes quan està pensat per a 500).
D’altra banda, la Plataforma també ha acordat elaborar un manifest per la pau i en rebuig a la guerra a Ucraïna, que farà públic pròximament.