Condicions laborals

La Conselleria d’Hisenda i la d’Educació es comprometen a buscar una solució immediata als impagaments

Durant la concentració d’aquesta vesprada en la Plaça Manises, representants de STEPV i de les persones afectades s’han reunit amb Zulima Pérez, sotssecretària d’Hisenda, i Ximo Carrión, Director General de Personal

Un moment de la concentració d'aquesta vesprada

dilluns 03 desembre 2018 20:49 h

Durant la concentració del professorat que no ha cobrat la nòmina convocada per STEPV i la Coordinadora de Professorat Interí (CPI), una representació d’aquest professorat i un representant del Sindicat s’han reunit en el Palau de la Generalitat amb Zulima Pérez, sotssecretària d’Hisenda, i Ximo Carrión, Director General de Personal.

L’administraci´estudiant també propostes per fer més flexible el programa informàtic de pagament de les nòmines

Durant la reunió les persones afectades han tingut l’oportunitat de traslladar directament la problemàtica que han patit aquests mesos que no han cobrat i han exigit una solució immediata a l’administració perquè cobren urgentment. STEPV també ha plantejat la necessitat d’ampliar les plantilles del departament de nòmines i crear una direcció territorial més per tal de pal·liar la problemàtica que cada any es repeteix.
Durant la reunió, tant la sotssecretària d’hisenda, com el director general de personal han informat que estan estudiant una fórmula perquè el professorat afectat puga cobrar a partir del 10 de desembre i no a final de mes. I s’ha acordat que dimecres es donarà una resposta al Sindicat si és possible o no aquesta solució extraordinària. També han explicat que estan estudiant propostes per fer més flexible el programa informàtic de pagament de les nòmines per ampliar els terminis per a la gravació de les nòmines o permetre un pagament dies després de final de mes, per tal que qui no cobre no haja d’esperar un mes més per a cobrar.
Després de la reunió, s’ha acordat en l’assemblea que s’ha celebrat a la Plaça Manises, convocar una nova concentració el pròxim divendres 7 de desembre si la resposta a la solució extraordinària que estan estudiant no és satisfactòria.