Mobilitzacions

El secretariat de STEs es reuneix a Palma en suport a la lluita balear

El Secretariat ha volgut donar suport a la lluita del professorat de les Illes contra el TIL, les retallades i la LOMQE.

El Secretariat de STEs, reunit avui a Palma de Mallorca

dimecres 16 octubre 2013 17:18 h

La Confederació d’STEs - Intersindical ha decidit celebrar en el dia d’avui, 16 d’octubre, la reunió ordinària del seu Secretariat, com a acte de solidaritat, suport i reconeixement a la lluita empresa per la societat balear contra la imposició del Decret TIL i els retallades educatives que està portant a terme el govern de JR Bauzá, i per descomptat, contra la LOMCE, que en aquests moments està ultimant el seu tràmit parlamentari amb la seva aprovació en solitari pel PP al Congrés dels Diputats.

L’atac a les llengües és part de l’assetjament i enderrocament a l’Educació Púbica del Partit Popular

L’autoritarisme del govern balear va a l’una que el de la resta dels governs dirigits pel Partit Popular, i l’atac decidit a les llengües nacionals dels territoris és una de les consignes prioritàries en el seu afany de redissenyar un estat centralista: la minorització de les mateixes i la seva relegació a llengües de segona categoria no tenen altre propòsit que la seua progressiva desaparició i, per tant, formen part d’un pla elaborat de genocidi lingüístic .

Aquest atac a les llengües és part de l’assetjament i enderrocament a l’Educació Púbica que el Partit Popular està duent a terme amb les retallades educatius i l’aprovació de la LOMCE, a través dels quals persegueix la submissió de la ciutadania als interessos del mercantilisme global sota la direcció d’una dreta política rància que dóna l’esquena a la realitat social de l’estat.

La lluita de la comunitat educativa i de la societat balear està servint d’exemple i admiració a la totalitat dels territoris de l’estat en com fer front a la política educativa del PP. La Confederació d’STEs -i comparteix aquesta lluita i la fa seva en una batalla que ha d’unir, més enllà de la comunitat educativa, a la societat en el seu conjunt per exigir la retirada del decret TIL a les Illes Balears i els diferents atacs a les llengües nacionals , de totes les retallades educatius i la LOMCE .

Contra les retallades educatius, per la retirada del decret TIL i de la LOMCE, el proper 24 d’octubre:

TOTES I TOTS A LA VAGA GENERAL D’EDUCACIÓ!