Reforma educativa

El professorat de Música, indignat per l’esborrany filtrat del currículum

S’ha filtrat la proposta de currículum de Secundària, que ha indignat el professorat de Música per la desaparició de l’assignatura en 3r d’ESO

divendres 15 abril 2022 12:36 h

Ahir les xarxes socials bullien de crítiques per part del professorat de Música que ha tingut accés a la proposta de currículum de l’assignatura, que desapareix en 3r d’ESO per convertir-se en l’optativa Creativitat Musical.

La Conselleria no ha fet arribar encara l’esborrany als sindicats ni ha convocat la Mesa Sectorial per a negociar-lo

Diversos docents s’han posat en contacte amb el Sindicat per a manifestar el seu rebuig a l’esborrany, no només perquè comportarà una retallada de professorat sinó també perquè desapareix una assignatura com la Música en 3r d’ESO com a matèria obligatòria en una terra de músics com ho és la valenciana.
El Sindicat està estudiant l’esborrany de currículum filtrat, ja que la Conselleria encara no l’ha fet públic ni l’ha facilitat als sindicats ni ha convocat la corresponent Mesa Sectorial per a negociar-lo.
Si es confirma que aquest és el currículum definitiu, el Sindicat demanarà explicacions a la Conselleria per aquesta retallada en la matèria de Música i proposarà mantenir-la com fins ara. També convocarà una assemblea de professorat de Música per acordar les accions que siguen necessàries per evitar aquesta retallada.

Consulta ací l’esborrany de currículum que s’ha filtrat a les xarxes socials