DOGV Capçaleres

DOGV del 10 setembre 2026

DOGV de 10/09/2026, Núm 10448

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.

RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.

RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la creació de la borsa de treball temporal del grup C, oficial o oficiala d’oficis, per a llocs de treball del Jardí Botànic, personal laboral (C1_2684BOL).

B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 7 de setembre de 2026, del Rectorat, per la qual es nomena funcionàries i funcionaris de carrera les persones aspirants que han superat el procés selectiu per oposició i per concurs oposició d’accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica d’arxius i biblioteques, sector d’administració especial, pel torn lliure (TLOC23_C1_37), convocat per la Resolució de 26 de juny de 2024 (BOE 11.07.2024).

III. ACTES ADMINISTRATIUS

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Universitat d’Alacant
EXTRACTE de la Resolució de 7 de setembre de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la novena edició dels premis Gennera 5UCV 2026 en la Universitat d’Alacant.

Universitat de València
EXTRACTE de la Resolució de 22 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la segona edició del premi internacional Mediterrani de la Pau, de la Càtedra UNESCO-UV de la Universitat de València, al millor treball final de grau o treball final de màster i tesi doctoral relacionats amb els estudis per a la pau, la interculturalitat i la sostenibilitat, i se n’estableixen les bases reguladores.

Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 4 de setembre de 2026, del Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Territori, per la que es convoca el concurs CERAMIC LAB: Innovació i adequació a l’ús.

EXTRACTE de la Resolució de 7 de setembre de 2026, del Vicerectorat de Titulacions, Internacionalització i Multilingüisme, per la qual es convoca el programa d’ajudes «UJI-SICUE »per a estades llargues en el curs 2026/2027.

EXTRACTE de la Resolució de 8 de setembre de 2026, del Vicerectorat de Docència i Estudiantat, per la qual es convoquen borses de viatge per a l’assistència a jornades, cursos i congressos per al curs 2025/2026.