DOGV Capçaleres

DOGV del 25 juny 2026

DOGV de 25/06/2026, Núm 10391

I. DISPOSICIONS GENERALS

Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
DECRET 95/2026, de 19 de juny, del Consell, pel qual s’establixen els currículums dels cursos d’especialització de Formació Professional per a la Comunitat Valenciana, en aplicació de la Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d’ordenació i integració de la Formació Professional.

DECRET 96/2026, de 19 de juny, del Consell, pel qual es modifica el Decret 106/2022, de 5 d’agost, del Consell, d’ordenació i currículum de l’etapa d’Educació Primària.

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
DECRET 97/2026, de 19 de juny, del Consell, d’aprovació de l’oferta d’ocupació pública de 2026 per a personal docent no universitari dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, de la Generalitat.

Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 16 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es declara inhàbil el mes d’agost a efectes de còmput de terminis en els processos selectius de personal docent i investigador; personal tècnic, de gestió i d’administració i servicis, i personal d’investigació.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 5 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de diversos llocs de treball vacants d’auxiliar de servicis del grup C, subgrup C1/C2, sector administració general, amb destinació en esta universitat (codi: 2026/P/FC/CM/10).

B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 21 de juny de 2026, de la Direcció General de Formació Professional, de nomenament de directors i directores dels centres integrats públics de Formació Professional Valle de Elda (codi 03014812), Canastell (codi 03010442), El Palmeral (codi 03007418) i Leonardo da Vinci (codi 03010120), dependents de l’Administració educativa.

Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es nomena personal funcionari de carrera del grup A, subgrup A1, sector administració especial, categoria enginyer o enginyera, pel sistema de concurs oposició (codi 2024/P/FC/C/20).

RESOLUCIÓ de 2 de juny del 2026, del Rectorat, per la qual es nomena professor titular d’universitat.

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2026, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, per la qual s’establix el Pla anual de formació permanent del professorat corresponent al curs 2026-2027.

III. ACTES ADMINISTRATIUS

A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
DECRET 98/2026, de 19 de junio, del Consell, pel qual s’autoritza la implantació d’ensenyances universitàries oficials de grau i màster en les universitats del Sistema Universitari Valencià.

RESOLUCIÓ de 28 de maig de 2026, d’extinció del conveni de creació de l’escola infantil de primer cicle Municipal Los Duendes, de Castelló de la Plana.

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 20 d’abril de 2026, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es convoquen ajudes econòmiques, en concepte de subvenció, dirigides als centres privats concertats per al desenrotllament d’actuacions orientades a l’alumnat de compensació educativa, a la reducció de l’abandó escolar i a altres actuacions o programes inclosos en el Pla d’actuació per a la millora, per al curs 2026-2027.

EXTRACTE de la Resolució de 20 d’abril de 2026, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es convoquen les ajudes econòmiques, en concepte de subvenció, dirigides als centres privats concertats per al desenrotllament d’actuacions orientades a l’alumnat de compensació educativa, a la reducció de l’abandó escolar i altres actuacions o programes inclosos en el Pla d’actuació per a la millora, per al curs 2026-2027.

Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de diverses beques d’iniciació a la investigació del projecte «PPSI - José Antonio Heredia Alvaro: millora de processos productius mitjançant agents d’intel·ligència artificial», amb codi 19I241, del Departament d’Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny.

Universitat Miguel Hernández d’Elx
EXTRACTE de la convocatòria XVI Beca mordida de producció d’obra gràfica per a l’estudiantat i l’estudiantat titulat de la Facultat de Belles Arts d’Altea, amb codi de subvenció 10-423-4-2026-0065-S.

EXTRACTE de la convocatòria d’ajudes a la investigació 2026 de la càtedra Misteri d’Elx (codi de subvenció: 05-322-4-2026-0040-S).

Universitat de València
EXTRACTE de la Resolució de 10 de juny de 2026, del Vicerectorat d’Estudis i Qualitat, per la qual es convoca el concurs per a la concessió d’ajudes a estudiants per a la difusió del coneixement científic en el marc del programa de doctorat en Màrqueting del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, i s’establixen les bases que el regulen.

C) ALTRES ASSUMPTES
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es deleguen determinades competències en els vicerectorats, la Secretaria General, la Gerència i altres òrgans d’aquesta universitat.

V. ANUNCIS

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
ANUNCI pel qual se sotmet a informació pública el projecte de decret del Consell pel qual es modifica del Decret 101/2024, de 2 d’agost, del Consell, pel qual es regulen els preus públics dels servicis acadèmics i complementaris universitaris.