II. AUTORITATS I PERSONAL
A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 3 de febrer de 2026, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i es convoquen les persones admeses a la realització del primer exercici del procés selectiu per a l’ingrés en l’escala bàsica d’infraestructures i seguretat en tecnologies de la informació (referència C11/25), pel sistema general d’accés lliure (R 23.10.2025; DOGV 10227, 31.10.2025).
RESOLUCIÓ de 3 de febrer de 2026, per la qual es publiquen les llistes provisionals d’admesos i exclosos en el procés selectiu per a l’ingrés en l’escala bàsica de laboratoris de ciències socials i humanitats (referència C18/25), pel sistema general d’accés lliure (R 17.12.2025; DOGV 10277, 09.01.2026).
RESOLUCIÓ de 3 de febrer 2026, per la qual es publiquen les llistes provisionals d’aspirants admesos en el procés selectiu per a l’ingrés en l’escala mitjana d’instrumentació i infraestructures cientificotècniques (referència B06/25), pel sistema general d’accés lliure.
Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2026, del Rectorat, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses, la data, l’hora i el lloc del primer exercici de les proves selectives d’accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, categoria d’auxiliar d’arxius, biblioteca i museus en l’Àrea de Biblioteca i Documentació Científica, pel sistema de concurs oposició (codi: 2024/P/FC/C/12).
RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2026, del Rectorat, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses, l’òrgan tècnic de selecció, la data, l’hora i el lloc del primer exercici de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, sector administració especial, tècnica o tècnic mitjans de gestió esportiva, pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició (codi: 2025/P/FC/C/6).
RESOLUCIÓ de 3 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca el procediment per a la constitució de borses de treball de l’Escola d’Estiu per a l’edició de l’any 2026 als campus d’Alcoi, Gandia i València.
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 2 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca el concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C1), de l’escala tècnica bàsica d’informàtica, per a llocs de cap d’operació d’informàtica, sector d’administració especial, d’aquesta universitat (C1-2614-CM).
RESOLUCIÓ de 3 de febrer de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 6 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca el concurs per a la provisió de llocs de treball de coordinador o coordinadora de serveis, grup C, subgrup C1 i subgrup C2, sector d’administració general, amb destinació en aquesta universitat (codi: 2026/P/FC/CM/5).
B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 2 de febrer de 2026, per la qual es fa públic el resultat del concurs per a la provisió de la plaça de professorat permanent laboral, convocada per la Resolució del Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló, de data 31 de juliol de 2025 (DOGV 01.09.2025).
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 30 d’octubre de 2025, per la qual es nomena professora titular d’universitat.
III. ACTES ADMINISTRATIUS
A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
ORDE 2/2026, de 4 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, d’extinció de l’autorització per cessament d’activitats en el centre privat d’Educació Infantil de primer cicle La Cometa, d’Alacant.
B) SUBVENCIONS I BEQUES
Universitat d’Alacant
EXTRACTE de la Resolució de 21 de gener de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen els premis a treballs fi de grau i fi de màster de la Càtedra Vectalia Mobilitat de la Universitat d’Alacant.
EXTRACTE de la Resolució de 3 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen els Premis UA: Emprén Santander X Spain Awards 2026 - Projectes d’emprenedoria, de la Universitat d’Alacant.
EXTRACTE de la Resolució de 5 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen les pràctiques becades en el Departament de Tecnologia Informàtica i Computació de la Universitat d’Alacant (perfil màster), en concurrència competitiva (PRA- 13 / 2025-2026).
EXTRACTE de la Resolució de 5 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen les pràctiques becades en el Departament de Tecnologia Informàtica i Computació de la Universitat d’Alacant (perfil graus), en concurrència competitiva (PRA- 12 / 2025-2026).
Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 5 de febrer de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca la beca d’iniciació a la investigació vinculada al projecte «GACUJIMA/2025/12 Joaquín Navarro Esbrí».
EXTRACTE de la Resolució de 5 de febrer de 2026, del Vicerectorat d’Estudis i Formació Permanent, per la qual es convoquen les ajudes per als estudiants en el marc del Diploma en Especialització en Medicina Hiperbàrica i Subaquàtica per al curs 2025/2026.
EXTRACTE de la Resolució de 6 de febrer de 2026, del Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica, per la qual es convoquen els I Premis Aula Intelier de Turisme als Millors Treball Final de Grau, Treball Final de Màster i Tesi Doctoral.
Universitat Politècnica de València
EXTRACTE de la Resolució de 30 de gener de 2026, del Rectorat, per la qual es convoquen les beques UPV-Ajuntament de València. Convocatòria 2026.
EXTRACTE de la Resolució de 2 de febrer de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la tercera edició dels premis al Millor Treball Fi de Títol (TFT) en l’àmbit portuari de la Universitat Politècnica de València patrocinat per la Càtedra Valenciaport per als estudiants que hagen defés el seu TFT en la Universitat Politècnica de València entre l’1 d’abril de 2025 i el 31 de març de 2026.
C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
RESOLUCIÓ de 6 de febrer de 2026, per la qual es crea el segell electrònic d’actuació administrativa automatitzada.