DOGV Capçaleres

DOGV del 20 novembre 2025

DOGV de 20/11/2025, Núm 10242

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ d’11 de novembre de 2025, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de places de professorat associat assistencial a temps parcial (PAA ORD 2/2025).

Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 27 d’octubre de 2025, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d’accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, tècnic o tècnica superiors d’informació arquitectònica, pel sistema d’oposició (codi: 2025/P/FC/O/1), corresponent a l’oferta d’ocupació pública de l’any 2022.

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.

B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 30 d’octubre de 2025, per la qual s’adjudica la plaça de professora o professor permanents laborals número DC05737, en l’àrea de coneixement d’Expressió Gràfica Arquitectònica.

Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2025, del Rectorat, per la qual es nomena personal funcionari de carrera del grup A, subgrup A1, sector d’administració especial, categoria de tècnic o tècnica superior en l’àrea de Màrqueting, Relacions Públiques i Publicitat, la persona aspirant que ha aprovat les proves selectives convocades per la Resolució de 29 de novembre de 2023 (DOGV 11.12.2023), pel sistema de concurs oposició (codi 2023/P/FC/C/9).

RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2025, del Rectorat, per la qual es nomena personal funcionari de carrera del grup C, subgrup C1, sector d’administració especial, categoria d’operador/a en l’àrea Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, les persones aspirants que han aprovat les proves selectives convocades per la Resolució de 27 de novembre de 2023 (DOGV 11.12.2023), pel sistema de concurs oposició (codi 2023/P/FC/C/7).

RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2025, del Rectorat, per la qual es nomena personal funcionari de carrera del grup A, subgrup A1, sector d’administració especial, categoria d’analista en l’Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, les persones aspirants que han aprovat les proves selectives convocades per la Resolució de 30 de novembre de 2023 (DOGV 12.12.2023), pel sistema de concurs oposició (codi 2023/P/FC/C/10).

III. ACTES ADMINISTRATIUS

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ d’11 de novembre de 2025, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, de concessió de subvencions dirigides a les associacions d’alumnat i les seues federacions, convocades per la Resolució de 18 de setembre de 2025, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

RESOLUCIÓ de 12 de novembre de 2025, de la Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral, per la qual es resol la convocatòria, per a l’exercici 2025, de les ajudes per a determinades despeses de constitució i posada en marxa de noves cooperatives d’acord amb la Resolució de 19 d’agost de 2025, de la Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral, per la qual es convoquen, per a l’exercici 2025, les ajudes destinades al foment de l’economia social en l’àmbit de la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2025, per la qual es resol parcialment la convocatòria de subvencions per als centres privats concertats i centres de titularitat de les corporacions locals de la Comunitat Valenciana destinades a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular, per al curs escolar 2025-2026, corresponents a les etapes d’Educació Primària, Educació Especial, Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic i Batxillerat.

RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2025, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s’aprova el pla de control de subvencions destinades a escoles que impartixen ensenyances no formals d’arts escèniques, dependents d’entitats locals o d’entitats privades de la Comunitat Valenciana.

EXTRACTE de la Resolució de 10 de novembre de 2025, per la qual s’aproven les bases reguladores i es convoquen subvencions per a la realització de projectes integrals d’inserció a persones pertanyents a col·lectius d’atenció prioritària, «Orienta plus 2025».

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 13 d’octubre de 2025, de la Subdirecció General de Relacions Laborals i Cooperativisme, de la Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral, per la qual s’acorda el depòsit en l’Oficina Pública de Depòsit dels Estatuts de les Organitzacions Sindicals i Empresarials de la Comunitat Valenciana de la modificació dels Estatuts de l’entitat Associació Valenciana d’Empresaris Viveristes (AVEV) i la seua publicitat.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 2 d’octubre de 2025, de la Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral, per la qual es disposen el registre i la publicació del text de l’XI Conveni col·lectiu laboral per al sector privat de residències per a la tercera edat, servicis d’atenció a les persones dependents i desenrotllament de la promoció de l’autonomia personal en la Comunitat Valenciana.