II. AUTORITATS I PERSONAL
A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 8 d’octubre de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació indefinida de personal d’investigació de la categoria de personal investigador júnior per a col·laborar amb la línia d’investigació finançada «Processos i materials (foto)electroquímics aplicats a la conversió d’energia». Referència: I-PI 78-25.
Universitat Miguel Hernández d’Elx
RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2025, per la qual es convoquen les proves selectives de promoció interna per a l’accés al grup A, subgrup A2, sector administració especial, escala tècnica mitjana, denominació tècnic o tècnica mitjans d’infraestructures, amb destinació en el Servei d’Infraestructures, referència 25/142026.
RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2025, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Servei d’Infraestructures, referència 25/141961.
RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2025, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió de dos llocs de treball vacants del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Servei de Suport Tècnic a la Docència i a la Investigació, referència 25/141967.
RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2025, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Servei d’Informació Comptable i Gestió Econòmica i Financera, referència 25/141952.
RESOLUCIÓ de 23 de setembre de 2025, per la qual es convoquen les proves selectives de promoció interna per a l’accés al grup A, subgrup A2, sector administració especial, escala tècnica mitjana, denominació tècnic o tècnica mitjans d’infraestructures, amb destinació en el Servei d’Infraestructures, referència 25/142028.
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 8 d’octubre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 8 d’octubre de 2025, per la qual es disposa la publicació de l’ampliació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2025 de places del cossos docents universitaris i de professorat permanent laboral.
Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 8 d’octubre de 2025, per la qual es convoca un concurs públic per a la contractació de professorat associat (C10/25).
B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2025, per la qual es nomena catedràtica d’universitat en l’àrea de coneixement de Dret Civil.
RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2025, per la qual es nomena professor titular d’universitat en l’àrea de coneixement de Construccions Arquitectòniques.
RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2025, per la qual es nomena professora titular d’universitat en l’àrea de coneixement de Filologia Anglesa.
III. ACTES ADMINISTRATIUS
A) AUTORITZACIONS I CONCESSIONS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
ORDE 23/2025, de 23 de setembre, d’extinció de l’autorització per cessament d’activitats en el centre docent privat estranger Victorious International British School, d’Altea.
RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2025, per la qual es modifica l’autorització per canvi de titularitat del centre privat d’Educació Infantil de primer cicle Chiquitos, de la localitat d’Alcoi.
B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 26 de setembre de 2025, per la qual es convoca la sol·licitud d’assignacions econòmiques extraordinàries per a la conversió d’aules en espais tecnològics en els centres docents de titularitat pública de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU.
Universitat de València
EXTRACTE de la Resolució de 5 de setembre de 2025, del Vicerectorat d’Estudis, per la qual es convoquen les ajudes a l’estudi per a l’alumnat guanyador de la fase local de l’Olimpíada de Valencià de la Universitat de València que tindrà lloc durant el curs acadèmic 2025-2026, i s’aproven les bases que regulen aquesta convocatòria.
EXTRACTE de la Resolució de 17 de setembre de 2025, del Vicerectorat d’Estudis, per la qual es convoquen les ajudes a l’estudi de la Universitat de València per a l’alumnat guanyador de la fase local de l’Olimpíada Espanyola de Química que tindrà lloc durant el curs acadèmic 2025-2026, i s’aproven les bases que regulen aquesta convocatòria.
EXTRACTE de la Resolució de 10 d’octubre de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca la primera edició de beques per a cursar estudis de màster i doctorat en programes de la Universitat de València relacionats amb l’ús racional del medicament, amb el suport de la Càtedra URM MICOF-UV.
C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 8 d’octubre de 2025, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es nomena els membres de la comissió coordinadora de les proves de certificació per al curs acadèmic 2025-2026, prevista en l’Ordre 34/2022, de 14 de juny, de la consellera d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen l’avaluació dels ensenyaments d’idiomes de règim especial i les proves de certificació dels nivells del Marc europeu comú de referència per a les llengües a la Comunitat Valenciana.