II. AUTORITATS I PERSONAL
A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2025, per la qual es convoca la creació, amb caràcter urgent, d’una borsa de treball de l’escala mitjana d’orientació i intervenció psicosocial de la Universitat d’Alacant, grup A, subgrup A2. Referència: BT-09/25.
RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2025, per la qual es convoca la creació, amb caràcter urgent, d’una borsa de treball de l’escala bàsica d’igualtat i integració social de la Universitat d’Alacant, grup C, subgrup C1. Referència: BT-08/25.
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2025, per la qual es publiquen les llistes provisionals d’admesos i exclosos en el procés selectiu per a l’ingrés en l’escala bàsica de serveis de conducció de vehicles (referència C10/25), pel sistema general d’accés lliure.
RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca un procés selectiu, per a la contractació temporal de personal d’investigació de la categoria de personal investigador en formació per a col·laborar amb el projecte «Desenvolupament de funcionals d’intercanvi-correlació no empírics d’alta qualitat i precisió. Aplicació a estats fonamentals i excitats» de l’Institut Universitari de Materials. Referència: I-PI 62-25.
Universitat Miguel Hernández d’Elx
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2025, per la qual es publica la relació definitiva amb la persona aspirant que ha superat el procés selectiu per a l’accés a l’escala tècnica mitjana de laboratoris, referència 24/355057.
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2025, per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu per a l’accés a l’escala tècnica bàsica de laboratoris, referència 24/355039.
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2025, per la qual es publica la relació definitiva amb la persona aspirant que ha superat el procés selectiu per a l’accés a l’escala tècnica bàsica de traducció, referència 24/355063.
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
RESOLUCIÓ de 4 de setembre de 2025, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.
B) NOMENAMENTS I CESSAMENTS
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 28 d’agost de 2025, de la Subsecretaria, per la qual es proveïxen, pel sistema de lliure designació, els llocs de treball anunciats per la convocatòria 81/2025.
C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 7 d’agost de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual se citen a termini les persones interessades en el procediment ordinari número 2/000525/2025 perquè compareguen en la via jurisdiccional.
III. ACTES ADMINISTRATIUS
B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2025, per la qual es regula i concedix una subvenció directa a la Fundació del Bou de Lídia, per a l’exercici 2025, destinada al finançament per a la promoció i realització d’activitats i festejos taurins.
RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2025, per la qual es regula i concedix una subvenció directa a la Fundació Cultural Miguel Hernández, per a l’exercici 2025, destinada al finançament dels gastos de les activitats culturals de la Fundació i participació en el Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández.
RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2025, per la qual es regula i concedix una subvenció directa a l’Acadèmia de la Música Valenciana, per a l’exercici 2025, destinada al finançament dels gastos de les activitats culturals de l’Acadèmia.
Universitat Miguel Hernández d’Elx
EXTRACTE de la Resolución de 2 de septiembre de 2025, de la convocatòria de premis a projectes solidaris en els quals participen estudiants de la Universitat Miguel Hernández, 2025.
Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 14 de juliol de 2025, per la qual es convoca una beca d’iniciació a la investigació vinculada al projecte «Estudi computacional del mecanisme de les reaccions catalitzades per la glucoproteïna CD38. Disseny de nous inhibidors».
EXTRACTE de la Resolució de 23 de juliol de 2025, de convocatòria d’una e beca d’iniciació a la investigació vinculada al projecte «VALENFHAD: Optimitzant la valoració de la infermera en unitats d’hospitalització a domicili».
EXTRACTE de la Resolució de 4 d’agost de 2025, de convocatòria d’ajudes d’estudi per a cursos de preparació i acreditació d’alemany, francés i italià per a l’estudiantat de grau (segon semestre) i ajudes d’estudi per a cursos de preparació de francés per a estudiants de grau en el programa EURUJI, curs acadèmic 2024/25.
EXTRACTE de la Resolució de 4 d’agost de 2025, de convocatòria del Programa de renovació d’ajudes per a estudiantat llatinoamericà per a estudis de doctorat en la Universitat Jaume I 2025, finançada pel Banco Santander.
EXTRACTE de la Resolució de 4 de setembre de 2025, del Rectorat, per la qual es convoquen els XXVII Premis del Consell Social de la Universitat Jaume I a la investigació 2025.