DOGV Capçaleres

DOGV del 05 març 2025

DOGV de 05/03/2025, Núm 10060

I. DISPOSICIONS GENERALS

Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
DECRET 38/2025, de 4 de març, del Consell, d’aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

II. AUTORITATS I PERSONAL

A) OFERTES D’OCUPACIÓ PÚBLICA, OPOSICIONS I CONCURSOS
Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 27 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca una plaça de personal tecnòleg o gestor superior per a col·laborar en el projecte d’investigació «24I463 Beneficis d’un programa d’exercici físic dirigit com a modulador de l’estrés oxidatiu induït pel tractament oncològic sistèmic en pacients amb càncer de mama» de la Unitat Predepartamental de Medicina. Grup d’investigació: FICUDEO - Fisiologia, Cures, Esport i Oncologia.

Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca un procés selectiu de preselecció per a la contractació indefinida de personal d’investigació de la categoria de personal tecnòleg superior per a col·laborar amb la línia d’investigació finançada «Investigació i aplicacions de tecnologies del llenguatge humà». Referència: I-PAS-18/25.

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 27 de febrer de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca l’ampliació d’una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A2, de l’escala tècnica mitjana de lingüística, sector d’administració especial (BOL25_A2_03).

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 27 de febrer de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual se citen a termini les persones interessades en el procediment ordinari número 2/000091/2025 perquè compareguen en la via jurisdiccional.

III. ACTES ADMINISTRATIUS

B) SUBVENCIONS I BEQUES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2024, per la qual es concedix una ajuda a la Universitat Politècnica de València i a la Universitat de València, de suport a la implantació del Center for Digital Technology and Management (CDTM) a València, per a l’exercici 2024.

RESOLUCIÓ de 28 de febrer de 2025, de la Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral, per la qual es concedixen ajudes previstes en el Decret 17/2025, de 4 de febrer, del Consell, pel qual s’aproven les bases reguladores de les ajudes urgents dirigides a les persones treballadores per compte d’altri amb suspensió del contracte de treball per un expedient de regulació temporal d’ocupació per força major a conseqüència de l’emergència causada per la dana a la Comunitat Valenciana.

Universitat d’Alacant
EXTRACTE de la Resolució de 21 de febrer de 2025, del Rectorat, per la qual es convoquen els premis de la Càtedra Pau i Justícia de la Universitat d’Alacant, als millors treballs acadèmics vinculats amb la inclusió i la diversitat en el marc de l’ODS número 16, Pau, justícia i institucions sòlides.

Universitat Jaume I de Castelló
EXTRACTE de la Resolució de 20 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoquen dues beques d’iniciació a la investigació del departament de Química Física i Analítica i s’aproven les bases que regeixen la convocatòria.

EXTRACTE de la Resolució de 20 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoquen dues beques d’iniciació a la investigació a càrrec del projecte «UJISABIO24_AP06 Predicció d’errades de rescat a partir de la capacitat funcional i paràmetres fisiològics amb tècniques d’aprenentatge automàtic- VALENF-FTR». Codi 24I581.

EXTRACTE de la Resolució de 20 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoquen dues beques d’iniciació a la investigació a càrrec del projecte «Realitat virtual immersiva per a la formació en la pràctica de la intubació orotraqueal» Codi 24I584.

EXTRACTE de la Resolució de 25 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca una beca d’iniciació a la investigació a càrrec del projecte «GACUJIMA/2024/26)»-Codi 224I623 i s’aproven les bases que regeixen la convocatòria.

EXTRACTE de la Resolució de 25 de febrer de 2025, del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, per la qual es convoquen els IV Premis de treball de final de grau, treball de final de màster i tesi doctoral de l’Eix d’Aliances dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (Conveni UJI-GVA, Càtedra 2024).

EXTRACTE de la Resolució de 24 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca una beca d’iniciació a la investigació projecte «Compressió d’ondes de spin mitjançant l’acceleració de parets de domini en materials ferrimagnètics (spin-wave enhancement via domain-wall speed-up, speeds)» (codi 24I480) i s’aproven les bases que regeixen la convocatòria.

EXTRACTE de la Resolució de 24 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual s’aprova la convocatòria de beques per a realitzar estades temporals en altres centres d’investigació, per al personal docent i investigador de la Universitat, en el marc del Pla de promoció de la investigació i transferència de coneixement 2025-2026.

EXTRACTE de la Resolució de 24 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable per la qual es convoquen beques de mobilitat per a assistència a la cerimònia de graduació per al Màster Erasmus Mundus en Tecnologia Geoespacial per al curs 2024-2025.

EXTRACTE de la Resolució de 24 de febrer de 2025, del Vicerectorat d’Estudiantat i Vida Saludable, per la qual es convoquen beques per a la realització de treballs de final de grau en el Grau en Enginyeria Química en el marc de la Càtedra bp de Medi Ambient Industrial 2024/25.

Universitat Miguel Hernández d’Elx
EXTRACTE de la Resolució de 19 de febrer de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca el programa d’ajudes de mobilitat per a activitats d’internalització de la Universitat Miguel Hernández d’Elx– programa Destino PTGAS–Formació 2025 (codi de subvenció: 11-131-4-2025-0108-S i codi de subvenció 11-131-4-2025-0104-S).

EXTRACTE de la Resolució de 25 de febrer de 2025, del Rectorat, per la qual es convoca el programa de beques Santander Erasmus 2025 per al curs acadèmic 2025/2026 (codi de subvenció 11-131-4-2025-0118-S).

EXTRACTE de la Resolució de 27 de febrer de 2025, d’ajudes per a estades internacionals de doctorat en la modalitat de cotutela internacional i estades internacionals per a la menció de doctorat internacional durant l’any 2025.

EXTRACTE de la Resolució de 27 de febrer de 2025, de beca de formació universitària per a la col·laboració en la gestió i coordinació de les activitats esportives competitives que es desenrotllen en l’oficina de campus saludables i esports de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Universitat de València
EXTRACTE de la Resolució de 14 de gener de 2025, del Vicerectorat d’Estudis, per la qual es convoquen les ajudes a l’estudi per a l’alumnat guanyador de la fase local de l’Olimpíada de Clàssiques de la Universitat de València que tindrá lloc durant el curs acadèmic 2024-2025, i s’aproven les bases que regulen aquesta convocatòria.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 14 de gener de 2025, del Vicerectorat d’Estudis, per la qual es convoquen les ajudes a l’estudi de la Universitat de València per a l’alumnat guanyador de la fase local de l’Olimpíada de Clàssiques que tindrà lloc durant el curs acadèmic 2024-2025.

C) ALTRES ASSUMPTES
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 3 de març de 2025, de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, per la qual es dicten instruccions per a la publicació dels llistats d’alumnat per llengua base a què es referix l’article 13 de l’Orde 2/2025, de 7 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es regula i convoca el procediment de consulta als representants legals de l’alumnat per a triar la llengua base aplicable a partir del curs escolar 2025-2026.

RESOLUCIÓ de 3 de març de 2025, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es modifica l’adscripció, a efectes d’escolarització de l’alumnat, de centres que imparteixen ensenyances d’Educació Primària a instituts i seccions d’Educació Secundària.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 17 de febrer de 2025, de la Presidència de la Comissió Mixta d’Avaluació i Seguiment de Correspondències del Conveni de col·laboració de data 9 d’abril de 2024, per la qual es disposa la publicació de l’acord adoptat per esta comissió el dia 22 de novembre de 2024.