STEPV promou l’exposició ‘Coeducart’ amb la Universitat d’Alacant

El Sindicat de Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià -STEPV-IV-, des de l’Àrea de Polítiques d’Igualtat de Gènere, treballem per fer visibles les activitats que es fan en els centres educatius de Primària i Secundària en defensa de la igualtat entre dones i homes, xiquetes i xiquets.

divendres 24 març 2017 13:47 h

Amb aquest objectiu hem acordat amb la Universitat d’Alacant fer una exposició que es dirà «COEDUCART, Primera mostra d’activitats coeducatives», dels treballs que alumnat i professorat han fet per al 25 de novembre i per al 8 de març,  dels centres que han volgut participar.

Busquem una educació que vaja més enllà de coneixements i competències

Convidem al vostre centre  a la inauguració de l’exposició que serà el dia 27 a les 18h, o be a visitar-la qualsevol dia.

L’exposició estarà a l’entrada de l’aulari II des del 27 de març fins a 12 d’abril, i es podrà visitar durant tot el dies, però els vídeos i el material audiovisual estan actius de 12 a 13h confirmant assistència.

Aquests treballs mostren moltes hores de planificació, elaboració i complicitat entre companyes i companys, entre alumnat i professorat, entre equips de professorat,  per treballar amb l’objectiu d’aconseguir societats més justes, inclusives i no discriminadores.

També podem trobar el resultat d’una educació que vol anar més enllà de coneixements i competències, ocupant-se també dels afectes, les emocions, desenvolupament de persones autònomes i crítiques, el respecte a totes les orientacions sexuals i a la diversitat humana,  com una riquesa que beneficia a tota la societat.

Esperant comptar amb la vostra participació, us preguem que feu extensiva la invitació a professorat, alumnat, famílies i tota la comunitat educativa.