Arranjament escolar

STEPV continua donant suport als centres en lluita pel manteniment de les unitats

Conselleria ha confirmat que suprimirà les unitats definitivament al Cremona d’Alaquàs, Bonavista i Martínez Valls d’Ontinyent

Les plataformes PROU i Tots Som Cremona juntes en una concentració en Conselleria el passat 22 de maig

dimarts 03 juny 2014 20:17 h

STEPV se solidaritza amb els centres que veuran suprimides les unitats d’infantil el curs que ve i dóna suport a totes les accions que duguen a terme per mantindre-les. La Conselleria d’Educació ja ha comunicat oficialment als centres que estan tancants indefinidament la seua decisió de suprimir definitivament les unitats d’infantil per al curs que ve.

Es tracta del Cremona d’Alaquàs, el Bonavista i Martínez Valls d’Ontinyent, aquestes últimes aplegades en la Plataforma PROU de la Vall d’Albaida.
Per al Sindicat, aquesta decisió de Conselleria respon únicament a criteris polítics de desmantellament dels serveis públics i d’atac a les línies en valencià. Tots aquests centres i molts altres com els de Castelló que també estan en lluita, han demostrat que tenen matrícula sufucient per a mantindre les unitats el curs que ve que Conselleria ha decidit suprimir.
Tal i com han anunciat en diferents comunicats, la lluita en aquests centres continua. També en la passada trobada de Plataformes Comarcals, on van ser presents la Plataforma Tots Som Cremona i la Plataforma PROU, es van acordar diverses accions per aquest final de curs i per al curs que ve en la línia de defensar l’educació pública i lluitar per frenar la LOMQE i les retallades.
En eixe sentit, STEPV continua donant suport a aquests centres com ho ha fet des del primer dia i participarà en totes les accions reivindicatives que convoquen aquestes plataformes fins que la Conselleria rectifique i retorne les unitats que mai no havia d’haver suprimit.

Adjuntem les notes de premsa de les dues plataformes en conéixer la decisió de Conselleria de suprimir definitivament les unitats:

Comunicat Plataforma Tots Som Cremona
Comunicat Plataforma PROU