Eleccions sindicals

STEPV revalida la majoria en el conjunt de l’ensenyament

El Sindicat agraeix el suport de les treballadores i treballadors de l’ensenyament i la seua participació en el procés electoral

dijous 01 desembre 2022 21:37 h

Els resultats electorals en aquestes eleccions sindicals ha tornat a revalidar la majoria de STEPV en sector públic, universitari i no universitari. STEPV torna a ser el primer sindicat de l’ensenyament públic per la confiança mostrada per milers de persones de tots els estaments educatius que ens han votat.

Pel que fa a l’ensenyament públic no universitari, STEPV obté per desena vegada la majoria, essent la tercera majoria absoluta aconseguida consecutivament.

El Sindicat vol destacar, també, l’alta participació del professorat, amb un 68% de suport als sindicats, fet que ens enforteix a l’hora de la negociació en la Conselleria d’Educació, i en els àmbits de representació del funcionariat. Aquest fet ha estat gràcies a la confiança del professorat en el treball que hem realitzat durant aquests quatre anys.

Quant al sector universitari, STEPV és el primer sindicat en la Universitat Politècnica de València i, per primera vegada, el primer sindicat en la UJI de Castelló, en la Universitat de València hem guanyat 1 delegat més en la Junta de PDI i hem mantingut els resultats en la resta. A la Universitat d’Alacant, també hem crescut en PDI i PAS.

STEPV agraeix, per tant, a totes les treballadores i treballadors de l’ensenyament, al personal d’Administració i Serveis (PAS), al personal docent i investigador (PDI), al professorat, al personal interí i al personal precari, al funcionariat de carrera i en pràctiques i al personal laboral, que haja tornat a confiar en què el Sindicat el represente els pròxims quatre anys per a continuar treballant per a defensar les seues condicions laborals i millorar l’escola pública i les universitats públiques valencianes. També agraïm a totes les persones candidates i apoderades la seua implicació en aquest procés electoral i el seu treball que ha donat uns fruits excel·lents.

eleccions sindicals