Mobilitzacions

Educació resol els concerts al marge dels sindicats

Els sindicats de l’ensenyament concertat del País Valencià denuncien que la Conselleria d’Educació resol unilateralment la renovació de concerts
sense informar-ne els sindicats del sector ni negociar-hi.

dilluns 21 juliol 2014 13:05 h

FSIE, FE USO CV, FE CCOO PV, FETE UGT PV i STEPV-Iv alerten que aquesta resolució comporta la supressió d’algunes unitats concertades, fet que es traduirà
en acomiadaments o reduccions de jornada per als professionals afectats.

Actuant així l’Administració educativa, no solament incompleix les normes de la Mesa Sindical de l’Ensenyament Privat, ja que ha desatés la sol·licitud de convocatòria de reunió que el banc sindical va registrar el passat 11 de juny, sinó també els acords adoptats en la reunió celebrada el 15 de abril.

Per a major indefensió dels treballadors, la Conselleria d’Educació no procura el que és necessari per a garantir mecanismes de recol·locació que mantinguen l’ocupació en el sector, tal com demanen les organitzacions signatàries d’aquest comunicat, segons un acord autonòmic vigent des de 1996, però disfuncional a hores d’ara.

Davant aquesta gravíssima situació, FSIE, FE USO CV, FE CCOO PV, FETE UGT PV i STEPV-Iv convoquen:

CONCENTRACIÓ DE PROTESTA

Dia i hora: dimarts, 22 de juliol, a les 11 h

Lloc: a la Conselleria d’Educació, av. de Campanar, 32, de València

Les organitzacions signatàries d’aquest comunicat, per la defensa dels llocs de treball i l’estabilitat de l’ocupació en el sector, insten a la participació en aquest acte de protesta.

València, 21 de juliol de 2014