STEPV inicia una campanya de reclamacions per la integració del PTFP al cos A1

Després de les assemblees celebrades abans de Nadal es va acordar aquesta campanya i iniciar mobilitzacions durant el primer trimestre de l’any 2022

dimecres 12 gener 2022 10:27 h

Davant el retard en procedir a la integració del PTFP al cos A1, prevista en la Disposició Addicional Onzena de la LOMLOE, i que ara està pendent de l’aprovació de la nova Llei de Formació Professional, fet que encara retardarà més la integració, el Sindicat va convocar assemblees de PTFP abans de Nadal, per acordar accions de pressió al Ministeri perquè s’inicie la integració sense més retards.

Descarrega’t i presenta els models de reclamació a Conselleria i al Ministeri

STEPV va proposar la convocatòria de mobilitzacions en tornar del Nadal coordinadament amb altres territoris, si és possible. A l’assemblea també van participar representants dels sindicats USTEC-STES de Catalunya i STEI-Intersindical d’Illes Balears ja que tenen previst iniciar mobilitzacions en aquestes dates, almenys a Catalunya. Es va acordar que el Sindicat gestionaria aquestes mobilitzacions en l’àmbit estatal i convocar les accions corresponents.
En l’assemblea es va proposar iniciar una campanya de reclamacions al Ministeri per a exigir la integració immediata en el cos A1 i a la Conselleria d’Educació, l’equiparació salarial mentrestant.

Enllacem ací els models a presentar:

- Ministeri d’Educació i Formació Professional: reclamació de la integració en el cos A1. presentar mitjançant registre electrònic

- Conselleria d’Educació, Cultura i Esport: reclamació d’equiparació salarial amb el cos A1. Presentar mitjançant el tràmit Z