Retallades

Més d’un centenar de persones es concentra a la conselleria per reclamar més i millor educació

Diferents sectors i àmbits coincideixen en les protestes per les retallades en educació

dimarts 10 juliol 2012 19:42 h

Aquest matí han coincidit tres concentracions de protesta contra les retallades en educació i per la qualitat de l’educació.

La coincidència de diferents sectors i àmbits educatius és producte de les nefastes conseqüències que tindran les retallades

D’una banda, hi havia la Coordinadora de Professorat Interí, que continua acampada davant la seu de la Direcció Territorial d’Educació de València. D’altra banda hi havia el col·legi públic de Montesa, que rebutjava les supressions publicades en el darrer arranjament escolar. També hi han assistit per protestar membres de l’Escola de Música de Montroi per la retallada en els pressupostos que el govern valencià està aplicant a aquestes entitats des de fa dos cursos. Músics de l’escola han representat diverses peces musicals.
Aquesta coincidència de mobilitzacions de diferents sectors i àmbits educatius és producte de les nefastes conseqüències que tindrà en l’educació l’aplicació de la normativa de retallades i la reducció dels pressupostos destinats a educació.