Vaga 23-M

La Plataforma per l’Ensenyament Públic valora el seguiment de la vaga en un 68%

Milers de docents i estudiants han omplert els carrers de les ciutats on hi havia convocades mobilitzacions aquest matí

Concentració a Dénia aquest matí

dijous 23 maig 2024 15:36 h

La Plataforma per l’Ensenyament Públic, convocant de la vaga d’avui 23 de maig, fa una valoració molt positiva del seguiment de la vaga i de les mobilitzacions convocades arreu del territori valencià.

La Plataforma exigeix a la Conselleria d’Educació i al govern valencià que s’atenguen les reivindicacions de la comunitat educativa

Fins les 15 hores, l’enquesta del seguiment de la vaga l’han contestat 491 centres educatius dels més de 1500 centres educatius i el seguiment de la vaga per part del professorat, personal PAE i PAS i alumnat ha estat molt satisfactòria. Al voltant d’un terç dels centres educatius han emplenat l’enquesta i podem afirmar que el seguiment de la vaga, quant al professorat, ha estat d’un 68%. Quant al col·lectiu d’educadors i educadores, que comptaven amb uns serveis mínims abusius, el seguiment ha estat d’un 57%.
Per territoris, el seguiment ha estat:
València: 71%
Alacant: 69%
Castelló: 65%
Igualment, molts alumnes no han acudit als centres educatius aquest matí i han participat també de les mobilitzacions del matí.
La Plataforma per l’Ensenyament Públic espera unes manifestacions massives també aquesta vesprada a Alacant, València i Castelló.
La Plataforma es mostra satisfeta amb el seguiment de la vaga i afirma que les mobilitzacions del matí han superat les expectatives previstes.
És per això, que la Plataforma exigeix a la Conselleria d’Educació i al govern valencià que s’atenguen les reivindicacions de la comunitat educativa que s’està manifestant pels carrers de les ciutats de tot el País Valencià.

Alacant

Alcoi