Professorat interí

Autobusos a la concentració de professorat interí del 27 de maig a Madrid

El pròxim 27 de maig de 2017, les Marxes de la Dignitat han convocat una nova manifestació a Madrid a les 17h (Plaça Neptuno). Pel matí la PECEPI ha convocat una concentració de professorat interí davant el Ministeri d’Educació (12h). STEPV ha organitzat autobusos per a assistir a la concentració davant el Ministeri.

Imatge d'arxiu de la mobilització interina.

dijous 04 maig 2017 19:13 h

Igualment Intersindical Valenciana ha organitzat autobusos des de València per acudir a les Marxes (que també es concentraran pel matí a Vallecas). Són autobusos diferents perquè tenen destinacions diferents: el de les Marxes van a Vallecas i el de professorat interí al Ministeri d’Educació.

Els autobusos que aniran a la concentració de professorat interí en el Ministeri eixiran des dels llocs i hores següents:

• València: 7h des de la Gran Via Ferran el Catòlic cantonada Juan de Mena.
  • Alacant: Eixirà d’Almoradí a les 5h (estació d’autobusos), passarà per Elx a les 5:30h (Estació autobusos), passarà per Alacant a les 6h (IES Cavanilles) i per Petrer a les 6:15h (rodona Carrefour).
  • Castelló: 6h des de l’estació d’autobusos.

La tornada dels autobusos serà a les 21:00 hores des del punt que ens indicaran les companyes i companys de Madrid que estan organitzant la manifestació.

Els autobusos tindran un cost de 20 euros per persona. Per pagar podeu fer-ho a les seus del Sindicat d’Alacant, València i Castelló o bé el mateix dia del viatge.

ATENCIÓ: Si vols acudir a la concentració del Ministeri, emplena l’enquesta següent. Si vols acudir a la concentració a Vallecas, hauràs d’emplenar l’altra enquesta enviada en un mail diferent.

NOTA: la disponibilitat dels autobusos deprendrà del nombre de gent que s’hi apunte. Amb temps suficient avisarem de qualsevol modificació.

Gràcies.

Accedeix al formulari de reserva de plaça per als autobusos.