Mobilitzacions

Desenes de persones es concentren novament en suport a la vaga indefinida a Balears

A Alacant, València i Castelló

Concentració a Castelló

dimarts 01 octubre 2013 09:29 h

Desenes de persones es van concentrar ahir davant les seus del PP a València i Castelló i a la Casa de les Bruixes a Alacant, en suport a la vaga indefinida de docents a les Illes Balears. La Comissió de Suport amb la Vaga Indefinida, que aplega unes 80 entitats sindicals, socials, culturals, etc, va convocar aquesta nova acció en la tercera setmana de vaga indefinida.

És el tercer acte que convoca la Comissió de Suport amb la vaga indefinida al País Valencià

És el tercer acte que convoca aquesta plataforma al País Valencià. El 16 de setembre, el primer dia de vaga, es va dur a terme una manifestació pels carrers de València. Una setmana més tard, el Teatre Micalet de València s'omplia per escoltar la veu dels protagonistes de la convocatòria de vaga i ahir una nova concentració mantenia el suport del País Valencià als companys i companyes en lluita a Balears.
Representants de STEPV, que van acudir a la històrica manifestació a Palma diumenge passat, van explicar, en la concentració de València, de primera mà la situació que s'està vivint a Balears i van recordar que la lluita de les Illes també és la nostra lluita.
També es va insistir en la necessitat de donar suport econòmic a les caixes de resistència obertes per poder mantindre en marxa la vaga indefinida.
Foto de la concentració a Alacant:
alacant
Foto de la concentració a València:
valencia