Llengua

STEPV participa en la manifestació en favor del model lingüístic de l’escola catalana

Delegades de STEPV van assistir ahir, dissabte 17 de març, a Barcelona a la manifestació convocada per diferents entitats del món educatiu i social, entre les quals es troba USTEC-STEs.

diumenge 18 març 2018 09:34 h

Sota el lema “L’escola no té por”, milers de persones han recorregut els carrers de Barcelona, malgrat la pluja, per defensar el model d’immersió lingüística, tret identitari de l’escola catalana.

El Sindicat ha volgut estar al costat de la societat catalana per defensar el model democràtic i cohesionador català contra els atacs sistemàtics del govern del PP i d’entitats com Ciutadans o Societat Civil Catalana, que fins i tot han acusat els docents catalans d’adoctrinament.
El model d’immersió lingüística català és un model d’escola que considerem pilar fonamental per a la cohesió social, un model d’èxit i de consens avalat internacionalment.
El color verd ha estat el protagonista de la marxa, en record a les mobilitzacions de la marea verda educativa de 2013 a les Illes Balears.