Mobilitzacions

L’acte de suport a la vaga indefinida de Balears concentra més de 500 persones

Aquest és el primer d’una sèrie d’actes que organitzarà el comitè de suport amb la vaga indefinida del professorat de les Illes Balears

Un moment de la concentració a la Plaça Manises

dimarts 17 setembre 2013 08:29 h

Davant la convocatòria de vaga indefinida a partir del 16 de setembre convocada per l’Assemblea de Docents i l’STEI, entre d’altres, diverses entitats sindicals, socials, educatives i culturals del País Valencià han acordat constituir un comitè de suport a la vaga i realitzar diferents actes mentre es desenvolupa.

Així, la concentració i manifestació del 16 de setembre des de la Plaça Manises fins a la seu del PP a València ha servit de tret d’eixida d’aquests actes de suport, que han convocat més de 500 persones.
Durant l’acte es va llegir el manifest de suport que s’enviarà als claustres perquè en donen suport i un escrit de l’Assemblea de Docents que explicava els motius de la convocatòria de vaga.
També es van donar les dades de seguiment de la vaga, que ha estat tot un èxit de participació, amb més d’un 90% de seguiment segons les organitzacions convocants.
La pròxima acció que s’està preparant és la convocatòria d’una xerrada informativa sobre la vaga amb companys i companyes de Balears.
Així mateix també s’anima a tot el món a col·laborar econòmicament amb les persones en vaga fent aportacions a les diferents caixes de resistència que s’han creat:

Caixa de resistència gestionada per l’STEI i Enllaçats per la llengua
Banc Sabadell
Oficina carrer 31 de desembre, Palma
c.c. 0081 0268 24 0001564159

Caixa de resistència de l’Assemblea de Docents (a nom d’Obra Cultural Balear)
Caixa Colonya
2056-0009-74-4102003418

Vídeo de la concentració-manifestació a València de suport a la vaga

La vaga s’ha convocat en resposta a les polítiques de retallades i a la imposició del Decret de Trilingüisme (TIL) imposat pel govern del PP. STEPV insta la govern balear, encapçalat pel president Bauzà, a posar fi a la seua politica de retallades i de persecució al català i atendre les peticions del professorat en vaga.

Alicia Marti Climent

21 setembre 2013 / 13:29 h

La pròxima acció de suport serà una xarrada informativa sobre la vaga amb companys i companyes de Balears que tindrà lloc dilluns 23 de setembre a les 19h al Micalet (Guillem de Castro, 73).
Consulteu l’agenda sindical per a més informació: http://stepv.intersindical.org/anuncis_convocatories/agenda/xerrada_informativa_sobre_la_vaga_indefinida_a_les_illes_balears
Ens veiem dilluns al Micalet!