Meses de negociació

La Conselleria convoca la Mesa Sectorial per a tractar únicament el reglament intern

Amb totes les problemàtiques que hi ha i una vaga prevista per a maig a la Conselleria només li preocupa el reglament intern de la Mesa Sectorial

dimarts 23 abril 2024 17:30 h

La Conselleria d’Educació ha convocat Mesa Sectorial el proper dijous 25 d’abril per a tractar el reglament intern de funcionament de les meses sectorials. La proposta de negociar aquest reglament ha sigut proposat diverses vegades per altres sindicats de la Mesa Sectorial d’Educació.

STEPV sempre s’hi ha oposat a un nou reglament perquè les meses sectorials han funcionat perfectament amb el reglament actual i, a més, hi ha altres temes més importants que tractar que un reglament. I és especialment greu que només convoquen als sindicats per a tractar únicament aquest tema, quan hi ha multitud de temes prioritaris que no s’estan abordant en les meses de negociació amb la Conselleria d’Educació.

De fet, l’última Mesa Sectorial d’Educació va tindre lloc el passat 21 de març, és a dir, ara fa més d’un mes. I amb la proposta de vaga en educació prevista per al mes de maig i convocada per la Plataforma per l’Ensenyament Públic, de la qual formen part tres sindicats de la Mesa Sectorial d’Educació (STEPV, CCOO i UGT) no és de rebut negociar un reglament intern.

STEPV plantejarà la retirada d’aquest punt en la Mesa Sectorial i proposarà la negociació dels temes que afecten les condicions laborals del professorat, la mal anomenada llei de “llibertat educativa”, les retallades en les EOI i en el Pla Edificant, etc.

mesa sectorial