Oposicions

STEPV i la Plataforma «Opositors en peu de Guerra!» es reuneix amb Rosa Pérez, Consellera de Transparència

Les dues entitats li han traslladat a la Consellera la manca de transparència en el procediment d’oposicions

Un moment de la reunió amb la consellera

dimecres 15 setembre 2021 17:05 h

També hi ha assistit el Director General de Transparència, Andrés Gomis. Durant la reunió les dues entitats han demanat la intervenció de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica sobre els aspectes que generen indefensió en el personal opositor. Entre aquests, la impossibilitat de revisar les proves o la no publicació de les rúbriques de correcció.

També li han traslladat la situació particular del col·lectiu de diversitat funcional

Igualment, també li han traslladat la situació particular del col·lectiu de diversitat funcional i els problemes que han tingut per a acreditar la seua situació de diversitat funcional i els problemes que han tingut en les adaptacions necessàries durant les proves.
La Consellera Pérez Garijo s’ha mostrat molt sensible a la problemàtica plantejada i s’ha compromés a transmetre tant a la Consellera d’Educació com a la Conselleria de Polítiques Inclusives les problemàtiques plantejades en la reunió perquè s’intenten solucionar en un futur.
Les persones representants de la Plataforma han lliurat un escrit amb les reivindicacions i propostes que plantegen sobre el procediment d’oposicions.
Per part de STEPV també ha traslladat la situació plantejada pel Decret Iceta sobre la temporalitat del personal interí, que està en tràmit parlamentari, i que estem a l’expectativa de com es resol i com pot afectar al procediment d’ingrés a la funció pública. STEPV sempre ha estat contrari a aquest model de concurs oposició per accedir a la funció pública docent perquè és subjectiu i poc transparent, fet que genera indefensió al personal opositor.
Les dues entitats valoren positivament la reunió i la receptivitat i compromís per part de la conselleria i el director general a les problemàtiques plantejades i a la necessitat de buscar solucions.