Professorat interí

STEPV dóna suport al personal interí de Múrcia en vaga de fam per l’estabilitat laboral

Estan en vaga des del 22 d’abril

dimecres 24 abril 2013 14:39 h

El dia 22 d’abril, tres companys interins de Múrcia van iniciar una vaga de fam davant la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació d’aquesta Comunitat en defensa de l’estabilitat laboral del col·lectiu, contra la precarització de l’ocupació docent i contra les retallades en educació.

Aquestes modificacions fan que es puguen veure exclosos de les llistes i quedar-se sense feina

Des de l’STEPV - Intersindical Valenciana volem mostrar el nostre suport i solidaritat amb les reivindicacions defensades pel professorat interí d’aquesta i altres comunitats autònomes on es pateixen canvis en la gestió de les llistes que fan que una bona part del col·lectiu interí amb anys d’experiència docent es veja afectat per aquestes modificacions que fan que es puguen veure exclosos de les llistes i quedar-se sense feina.

Ací, al País Valencià, la Conselleria d’Educació i determinats sindicats han signat un acord que suposa una clara agressió al conjunt del professorat i al personal interí en trencar el consens social, polític i pedagògic dels darrers trenta anys i que suposarà la rebaremació de les borses de treball.