Mobilitzacions

STEPV anima el professorat a participar en les mobilitzacions del 8 de maig

Convoca la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic contra la LOMQE i les retallades. El Sindicat també manifesta el seu rebuig a la campanya del PP contra el professorat valencià.

diumenge 06 maig 2018 16:10 h

El pròxim dimarts 8 de maig, la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca mobilitzacions a Alacant, València i Castelló contra la LOMQE i les retallades. Aquestes accions responen a la campanya engegada per la Plataforma Estatal per l’Ensenyament Públic i té lloc a tot l’estat.

Les accions previstes al País Valencià dimarts 8 de maig, sota el lema “No hi ha excuses! Ara, educació pública”, són les següents:
- Castelló: concentracions a les 19h a la Plaça M.Agustina.
- Vila-Real, Vall d’Uixò i Vinarós: concentracions a les 19h a les respectives places de l’Ajuntament.
- Alacant: concentració a les 18h a la Plaça de la Muntanyeta.
- València: manifestació a les 18h a la Plaça Sant Agustí
STEPV fa una crida als centres educatius i a les comunitats educatives per a eixir al carrer i dir no a la LOMQE, acabar amb les retallades i a defensar l’ensenyament públic.
STEPV, a més, anima al professorat a mostrar el seu rebuig a la campanya iniciada pel PP sota el lema “No + adoctrinamiento en las aulas”. El Sindicat considera la campanya com una autèntica cacera de bruixes i un atac a la professionalitat del professorat i a la convivència democràtica dels centres docents i de la societat valenciana. Per aquest motiu, el Sindicat exigeix la retirada d’una campanya més pròpia de règims autoritaris que d’una societat moderna, avançada i democràtica com la valenciana.
Per tot això cal omplir novament els carrers del País Valencià per fer sentir la veu del professorat i de la comunitat educativa i fer possibles els canvis en les polítiques educatives que milloren l’educació del País Valencià i recuperen les condicions laborals del professorat.