Llengua

El Tempir, STEPV i Escola Valenciana llancen una campanya de signatures per a la retirada de l’homologació del C1 de valencià en educació

La recollida de signatures és telemàtica i el termini per a recollir-les serà fins al 17 de març per a presentar-les físicament a la Conselleria d’Educació

divendres 17 febrer 2023 13:47 h

Les tres entitats, l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir, STEPV-Intersindical Valenciana i Escola Valenciana-Federació d’Associacions per la Llengua han acordat engegar aquesta campanya de signatures per exigir la retirada del Projecte de decret del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la competència lingüística de valencià per a l’homologació dels estudis en el sistema educatiu valencià. Aquesta campanya va adreçada sobretot al professorat de l’àrea de valencià dels centres educatius del nostre país, tot i que també el pot signar qualsevol docent.

L’arreplega de signatures va precedida d’un decàleg que informa de quines són les raons de les tres entitats que el promouen per a la retirada del decret d’homologació. El decàleg està disponible en aquest enllaç, en què les persones interessades podran mostrar el rebuig al decret mitjançant la signatura i assumpció del decàleg.
El termini per a signar serà fins el 17 de març (un mes). Una vegada arreplegades, les tres entitats registraran les signatures a la Conselleria d’Educació i les lliuraran físicament.
Animem tot el conjunt del professorat a signar-lo i a difondre’l entre els seus companys de professió. Gràcies per la vostra atenció i participació.
El Tempir, STEPV i Escola Valenciana

Accés al formulari de signatures en aquest enllaç

signatures c1 valencià