Oposicions

Conselleria nega haver donat instruccions per aprovar un determinat percentatge d’aspirants

STEPV ho va denunciar en la Mesa Sectorial

dijous 04 juliol 2013 09:04 h

STEPV ha denunciat davant el Director General de Personal i Centres les instruccions orals que alguna comissió de selecció ha traslladat als tribunals perquè aprove un determinat percentatge d’aspirants.

Si algun tribunal ha rebut aquestes instruccions no té l’obligació de complir-les

El Director General ha negat que la Conselleria haja donat cap instrucció a cap comissió de selecció en eixe sentit, sinó més bé tot el contrari. Per tant, si algun tribunal ha rebut aquestes instruccions no té l'obligació de complir-les, ja que seria contrari al dret de les persones aspirants a una avaluació justa.
El Sindicat insta, per tant, als membres dels tribunals a denunciar aquesta irregularitat i a informar-nos immediatament de qualsevol altra actuació que consideren contrària a dret, per a traslladar-les immediatament als responsables màxims de la Conselleria d'Educació.
Els Sindicat està informant als tribunals d'oposició sobre aquest fet a través d'aquest escrit, que podeu descarregar i distribuir entre els tribunals i aspirants: Informació als tribunals

oposicions 2013