Acció sindical

STEPV-IV signa l’Acord de Lactància en el sector d’Ensenyament Privat Concertat.

La signatura de l’Acord ha tingut lloc presencialment hui divendres 9 de juliol entre l’Administració, organitzacions sindicals i patronals.

divendres 09 juliol 2021 12:25 h

STEPV-Iv SIGNA L’ACORD DE LACTÀNCIA EN EL SECTOR.

Han signat l’Acord per part de l’Administració el Director General de Centres, Ximo Carrión, i la resta d’organitzacions sindicals i patronals del sector d’Ensenyament Privat.

Recordem que la negociació prèvia de l’Acord, va ser motivada pel sindicat en una petició per entrada de registre el darrer mes de febrer a la Direcció General de Centres Docents, atenent a l’aplicació del RD llei que modifica en el seu article 37.4 l’Estatut dels Treballadors per poder gaudir del permís de lactància tant un progenitor com l’altre de manera simultània per al personal en pagament delegat.

Arran l’entrada en vigor el 8 de març de 2019 del Reial Decret Llei 6/2019, d’1 de març, de Mesures Urgents per a la Garantia de la Igualtat de Tracte i d’Oportunitats entre Dones i Homes en l’Ocupació (BOE del 07/03/2019). STEPV va comunicar en aquest escrit i posterior reunió de Comissió Seguiment concertada, la necessitat d’acualitzar l’Acord de Lactància que teníem del 2008.
Posteriorment durant la negociació, el sindicat va presentar propostes que milloràvem l’esborrany d’Acord presentat per la Conselleria.

Adjuntem l’Acord de Lactància.

2021 9 juliol ACORD LACTÀNCIA.pdf