Sistemes de protecció

STEPV insta als equips directius i professorat a manifestar el rebuig a assistir al centre

El Sindicat ha facilitat uns escrits als centres perquè comuniquen la seua disconformitat amb la mesura a la Conselleria d’Educació i al govern valencià

divendres 13 març 2020 10:07 h

El Sindicat ha preparat dos escrits perquè les direccions dels centres, d’una banda, i la resta de professorat, per altra, sol·licite a la Conselleria d’Educació i al Govern Valencià l’anul·lació de la mesura d’assistència del professorat als centres educatius mentre dure la suspensió de les activitats lectives.

En els escrits s’aporten diverses raons que justifiquen la no assistència del professorat als centres, ja que s’han d’evitar les reunions presencials per evitar contagis, el professorat pot realitzar les mateixes tasques a les seues residències i els centres no tenen suficient capacitat ni ordinadors perquè tot el claustre estiga treballant online al mateix temps. A més, que la decisió de qui acudeix i qui no recaiga sobre les direccions és irresponsable ja que no són personal sanitari i no tenen perquè prendre aquest tipus de decisions que comporten una responsabilitat enorme.
STEPV exigeix a la Conselleria d’Educació i al govern valencià que es replantegen aquesta decisió i tanquen els centres educatius i no obliguen el professorat a assistir als centres educatius mentre dure la suspensió de les classes.

Descarrega ací els escrits:
- Escrits direccions
- Escrits professorat