Universitats públiques

STEPV es reuneix amb representants de la Plataforma de PDI Precariat de la UVEG

Durant la reunió s’ha tractat la necessitat de treballar en comú per a millorar les condicions laborals del personal precari en la UVEG i en el conjunt de les universitats

dimarts 05 febrer 2019 10:39 h

Membres del Secretariat Nacional de STEPV s’han reunit amb representants de la candidatura de treballadores i treballadors de la Universitat de València Plataforma de PDI Precariat (PPP). Durant la reunió, a més d’analitzar la situació del professorat associat i d’altres col•lectius en precari, han tractat la necessitat de treballar conjuntament en el marc de les assemblees de professorat associat i en les meses de negociació per a millorar les condicions laborals d’aquest personal.

S’acorda mantindre reunions periòdiques per tal d’estudiar la situació del col·lectiu i traslladar propostes a la negociació

La PPP ha estat una nova candidatura que s’ha presentat per primera vegada en les eleccions sindicals a la Universitat de València en l’àmbit del Comité d’Empresa del personal laboral, en el qual ha obtingut 5 delegats i delegades. STEPV, que també té presència en el Comitè d’Empresa, a més d’obtindre representació en les juntes de PDI i de PAS, respectivament, forma part de la Mesa de Negociació de la Universitat de València, àmbit on es negocien aspectes que afecten les condicions laborals del personal que hi treballa.
A més, STEPV també està negociant en aquests moments el Conveni Col·lectiu que afecta el personal laboral de totes les universitats valencianes, en el qual ha plantejat les reivindicacions de les diferents assemblees de professorat associat de les universitats valencianes, inclosa les de la UVEG.
El Sindicat valora positivament aquesta reunió en la qual s’ha acordat mantindre reunions periòdiques per tal d’estudiar la situació del col·lectiu i traslladar propostes a les meses de negociació.