Infraestructures educatives

Se solseix el pis d’una aula en el CEIP La Hispanitat de Santa Pola

Causa ferides de diversa consideració a la mestra i a alguns alumnes

divendres 11 gener 2013 13:09 h

STEPV fa anys que exigeix la revisió de les infraestructures educatives, especialment, dels centres més antics, com és el cas del CEIP La Hispanitat de Santa Pola. El sinistre d’aquest centre se suma als que han patit en menys d’un mes diversos centres educatius públics valencians. En cada ocasió, el Sindicat ha exigit la revisió a fons de totes les instal·lacions.

STEPV denuncia la desídia de la Conselleria en la tasca de supervisió i reparació dels centres educatius

Representants del Sindicat s’han desplaçat al centre per arreplegar-ne més informació, avaluar-ne els danys i assessorar-ne l’equip directiu.
El Sindicat denuncia la desídia de la Conselleria en la tasca de supervisió i reparació dels centres educatius i tornarà a exigir un pla de rehabilitació integral de les infraestructures educatives.
La Conselleria està abandonant a la seua sort els centres educatius tot i els advertiments que des de fa anys s’estan fent des del sindicat sobre les infraestructures i la necessitat de revisar-les i d’edificar nous centres. En canvi, l’Administració prefereix cedir sòl públic a la privada perquè construïsca centres concertats, i es desentén de les seues funcions respecte a la xarxa pública.