Comissió de seguiment de concertada

Es negocia en Comissió de Seguiment concertada l’Ordre que fixa el nombre màxim d’alumnat en infantil 3 anys per al curs 2021/22.

A més s’ha tractat temes que portàvem demanant fa temps des del sindicat com són: l’actualització de triennis, actualització taules salarials conveni concertada, negociació acord lactància, i problemàtiques en variacions de nòmines que pateix el personal en pagament delegat als centres.

divendres 12 març 2021 10:57 h

STEPV-Iv ha valorat positivament aquesta baixada de ràtio en algunes localitats del País Valencià.

El sindicat ha valorat positivament la iniciativa de la reducció de la ràtio en infantil a 20 alumnes, i en altres localitats fins a 23 alumnes, com ja ho vam fer quan es va negociar per primera vegada l’ordre en el curs 2018/19.

Enllacem circular informativa de la reunió de hui:

STEPV valora positivament la baixada de la ràtio en Infantil 3 anys en algunes localitats.pdf